NIE SPRZEDAJESZ ON-LINE

Ten Pakiet dokumentów jest idealny dla Ciebie, jeśli masz swoją stronę internetową, social media lub działasz w innych miejscach w sieci, ale jeszcze nie prowadzisz sprzedaży on-line.

BIZNES ONLINE

NA START

WYBIERZ Pakiet Biznes on-line na start, jeśli:

działasz on-line (masz swoją stronę www i/lub social media/komunikujesz się mailowo z klientami)

potrzebujesz solidnych fundamentów prawnych , ale jeszcze nie sprzedajesz

chcesz szybko i budżetowo ogarnąć kwestie prawne w swoim biznesie i jednocześnie otrzymać dokumenty wysokiej jakości i w 100% aktualne oraz zgodne z prawem.

Wszystko to, co MUSISZ MIEĆ:

Polityka prywatności i cookies

Regulamin newslettera (jeśli prowadzisz newsletter lub zbierasz zapisy w zamian za prezent tzw. Lead Magnet)

Polityka opinii (jeśli udostępniasz opinie klientów)

RODO w firmie

Czy wiesz dlaczego + 2197 osób

zdecydowało się na nasze wzory dokumentów?

wybierz swój pakiet wzorów dokumentów

Który Pakiet odpowiada Twoim potrzebom?

PAKIET PODSTAWOWY

Jeśli masz stronę www lub social media lub komunikujesz się mailowo.

PAKIET ROZSZERZONY

Jesz masz stronę www lub social media lub komunikujesz się mailowo, a dodatkowo publikujesz opinie lub prowadzisz newsletter.

PAKIET KOMPLEKSOWY

Jeśli masz stronę www/social media /komunikujesz się mailowo, publikujesz opinie lub prowadzisz newsletter, a dodatkowo chcesz jeszcze wdrożyć RODO w całej działalności, tj. nie tylko na stronie www w postaci Polityki prywatności. RODO w firmie to ponad 15+ dokumentów wymaganych przez Urząd Ochrony Danych Osobowych.

W każdym Pakiecie - poza dokumentami, dostaniesz niezbędne checkboxy/komunikaty i praktyczne wskazówki wdrożenia.

Zamów wzory dokumentów klikając "KUPUJĘ" pod wybranym Pakietem

PAKIET PODSTAWOWY

197
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES

AKTULIZACJE PRZEZ 12 MIESIĘCY

PAKIET ROZSZERZONY

457
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES
  • REGULAMIN NEWSLETTERA
  • POLITYKA OPINII

AKTULIZACJE PRZEZ 12 MIESIĘCY

PAKIET KOMPLEKSOWY

897
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES
  • REGULAMIN NEWSLETTERA
  • POLITYKA OPINII
  • RODO W FIRMIE

AKTULIZACJE PRZEZ 12 MIESIĘCY

Co otrzymasz?

W Pakiecie otrzymujesz:

komplet niezbędnych dokumentów oraz checkboxów

Poza wzorami dokumentów, dostaniesz też wszystko to, czego potrzebujesz, żeby je wdrożyć (np. praktyczne wskazówki, gotowe checkboxy, komunikaty, instrukcję dostosowania social mediów czy stopki e-maila do RODO).

dokumenty w postaci gotowca

Wszystkie dokumenty wymagają jedynie niewielkiej modyfikacji. Jest to możliwe dzięki temu, że od wielu lat ściśle pracujemy z biznesem on-line.

aktualizacje przez 12 miesięcy

Przy zmieniających się przepisach jest niezwykle cenne; Później można dokupić aktualizację w cenie 69 zł brutto.

łatwość w dostosowaniu dokumentów

Co sprawia, że wdrożenie dokumentów z nami jest PROSTE?

Uzpełniasz dokumenty:

tylko w niezbędnych miejscach

poprzez uzupełnienie informacji dotyczących Twojego biznesu (np. dane Twojej firmy, informacje o podmiotach, z którymi współpracujesz).

tylko tu, gdzie wskazałam w instrukcji

dzięki czemu nie musisz się domyślać co i gdzie zmienić.

szybko i bezproblemowo

co zostało potwierdzone przez setki klientów, którzy zaufali nam i naszemu rozwiązaniu.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

PAKIET PODSTAWOWY

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Najważniejszy i obowiązkowy dokument, dzięki któremu spełnisz obowiązek wynikający z RODO oraz Użytkowników strony WWW czy social mediów.

Poza Polityką prywatności dostaniesz także instrukcję dostosowania Facebooka/Instagrama do RODO, stopki e-maila do RODO oraz niezbędne komunikaty na stronę (w tym m.in. do formularza kontaktowego)

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

PAKIET ROZSZERZONY

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Najważniejszy i obowiązkowy dokument, dzięki któremu spełnisz obowiązek wynikający z RODO oraz Użytkowników strony WWW czy social mediów.

REGULAMIN NEWSLETTERA

Jeśli chcesz zadbać o podtrzymanie relacji ze swoimi odbiorcami, newsletter jest świetnym narzędziem. Żeby go prowadzić, musisz zadbać o jego zgodność z RODO i przepisy ustawy o prawach konsumenta. Poza Regulaminem, otrzymasz ode mnie gotowe zgody do podpięcia.

POLITYKA OPINII

Opinie Klientów sprzedają za Ciebie, nawet jeśli sam nie lubisz lub nie potrafisz sprzedawać. Korzystaj z tych opinii bezpiecznie, legalnie i ze spokojem. Wszystko co niezbędne, dot. publikowania opinii klientów znajdziesz w przygotowanym dla Ciebie rozwiązaniu.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

PAKIET KOMPLEKSOWY

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Najważniejszy i obowiązkowy dokument, dzięki któremu spełnisz obowiązek wynikający z RODO oraz Użytkowników strony WWW czy social mediów.

REGULAMIN NEWSLETTERA

Jeśli chcesz zadbać o podtrzymanie relacji ze swoimi odbiorcami, newsletter jest świetnym narzędziem. Żeby go prowadzić, musisz zadbać o jego zgodność z RODO i przepisy ustawy o prawach konsumenta. Poza Regulaminem, otrzymasz ode mnie gotowe zgody do podpięcia.

POLITYKA OPINII

Opinie Klientów sprzedają za Ciebie, nawet jeśli sam nie lubisz lub nie potrafisz sprzedawać. Korzystaj z tych opinii bezpiecznie, legalnie i ze spokojem. Wszystko co niezbędne, dot. publikowania opinii klientów znajdziesz w przygotowanym dla Ciebie rozwiązaniu.

RODO W FIRMIE

Zgodnie z przepisami, poza Polityką prywatności, w zakresie RODO powinieneś mieć także szereg dokumentów (rejestrów/ procedur/ polityk). Pakiet RODO w firmie to Pakiet + 15 dokumentów wymaganych przez przepisy RODO i wytyczne Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

INDYWIDUALNE PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW

Chcesz zlecić nam indywidualne przygotowanie wszystkich dokumentów?
Cena od 1257 zł brutto przy opcji 1 .

Kim jestem?

RADCA PRAWNY KINGA KONOPELKO

Jestem radcą prawnym przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Lublinie i właścicielką Kancelarii. Udowadniam, że każdy właściciel firmy może pozwolić sobie na spokój prawny w swoim biznesie. Pomagam przedsiębiorcom działać legalnie i bezpiecznie łącząc prawo z podejściem biznesowym. Prowadzę szkolenia prawno-biznesowe.  Występuję jako prelegentka na konferencjach biznesowych i ekspertka od prawnych aspektów biznesu. Dzielę się wiedzą i doświadczeniem w publikacjach prawnych. Współtworzę kursy i e-booki prawno-biznesowe. Poza stałym rozwojem prawnym, rozwijam się także biznesowo uczestnicząc w szkoleniach biznesowych, Mastermindach, dzięki którym mogę jeszcze skuteczniej dobierać rozwiązania prawne swoim Klientom. Więcej informacji formalnych o moim wykształceniu i doświadczeniu znajdziesz na Linkedln.

FAQ

Polityka Prywatności to dokument, który umieszczasz bezpośrednio na swojej stronie internetowej w celu poinformowania użytkowników o tym, jakie dane osobowe są o nich zbierane i jak będą wykorzystywane. Jest to jeden z ważniejszych dokumentów dotyczących ochrony danych w Twojej działalności (szczególnie on-line) a jej specyfikacja pozwala na spełnienie obowiązków informacyjnych również na Twoim mailu, profilu na Facebooku i Instagramie.  Polityka prywatności jest często nazywana RODO na stronie internetowej. Jest to jeden z elementów wdrożenia RODO w firmie. Polityka prywatności z reguły zawiera informacje na temat: jakie dane są zbierane od użytkowników; w jaki sposób są wykorzystywane dane (np. czy są przekazywane innym firmom); w jaki sposób będziesz się kontaktował z użytkownikiem; w jaki sposób można dokonać zmian w danych osobowych użytkownika; w jaki sposób są zabezpieczane dane pobierane od użytkowników, czyli np. Twoich potencjalnych klientów.

RODO w firmie to pełen komplet dokumentów, który reguluje WEWNĘTRZNE zasady ochrony danych osobowych w Twojej firmie, w tym zawiera m.in. Politykę prywatności, ale także szereg innych dokumentów, które jako pierwsze są weryfikowane podczas kontroli UODO, np. związane z pracownikami, związane ze współpracami z firmami (np. księgową/ firmą hostingową/ mailingiem), związane z prowadzeniem działalności i zbieraniem danych.

Co do zasady, jeśli zbierasz dane osobowe w swojej działalności – obowiazuje Cię pełne wdrożenie RODO.  Niezależnie od tego, czy zatrudniasz pracowników czy też nie.
Z doświadczenia widzimy jednak, że niektórzy klienci, którzy dopiero rozpoczynają swój biznes – zaczynają wdrożenie RODO od  jednego z aspektów RODO, czyli zakupu Polityki prywatności z Polityką plików cookies, zgodną stopką e-mail oraz gotowymi checkboxami i e-instrukcją, która jest dołączona do pakietu dokumentów.  To świetna inwestycja ,,na start” 😊

Jeżeli już na początku swojej działalności zamierzasz prowadzić newsletter,  aby zachęcić swoich klientów do przyszłej współpracy lub zakupu, a może oferujesz im darmowego e-booka czy autowebinaru w zamian za pozostawienie swoich danych (w tym adresu e-mail) to Regulamin newslettera jest tym czego potrzebujesz. Jest  niezbędny szczególnie do bezpiecznego przesyłania wiadomości swoim klientom według dyrektywy OMNIBUS (nawet jeśli prowadzisz działalność nierejestrowaną).

Polityka opinii zaś jest Ci potrzebna w momencie, w którym na Twojej stronie internetowej / sklepie internetowym/w social media zaczynają pojawiać się opinie od Twoich klientów, a Ty jako właściciel określasz zasady ich dodawania, publikowania, moderowania, usuwania itp. Do tego również zobowiązuje Cię dyrektywa OMNIBUS oraz DSA, która wymaga od przedsiębiorców jasnego i przejrzystego regulowania sposobu zbierania i publikowania opinii.  

Twój must have na początek to:

  1. Regulamin sprzedaży – który reguluje m.in. kwestie sprzedaży, zwrotów, reklamacji, produktów,
  2. Polityka prywatności + Polityka plików cookies  
  3. Regulamin newslettera (jeśli prowadzisz newsletter)
  4. Polityka opinii (jeśli przewidujesz możliwość dodawania opinii przez klientów)
  5. RODO w działalności – bez znaczenia dla wielkości lub formy prowadzonej firmy

Twój must have na początek to:

  1. Regulamin sprzedaży – który reguluje m.in. kwestie sprzedaży, zwrotów, reklamacji, produktów,
  2. Polityka prywatności + Polityka plików cookies, którą odpowiednio zamieszczasz na social mediach według naszej e-instrukcji zgodnie z pakietem
  3.  RODO w działalności – bez znaczenia dla wielkości lub formy prowadzonej firmy

    oraz
  4. Regulamin newslettera (jeśli prowadzisz newsletter)
  5. Polityka opinii (jeśli przewidujesz możliwość dodawania opinii przez klientów)

W praktyce jest to ten sam zestaw dokumentów opisany w pytaniu nr 4 i 5 – niezbędny przy sprzedaży on-line.

Zachęcam Cię do odpowiedniego dostosowania swojej stopki e-mail, która spełni wiele obowiązków, w tym m.in. informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych (aby sprzedać produkt, potrzebujesz danych swoich klientów) oraz odpowiedniego Regulaminu, z którym kupujący może się zapoznać w momencie konsultacji, ofertowania lub rozmowy dotyczącej zakupu.

Twoja stopka e-mail powinna zawierać odnośnik do dokumentów takich jak Polityka prywatności (z racji na realizację sprzedaży) oraz Regulamin, który reguluje m.in. kwestie dostępu do produktu, sprzedaży, zwrotów czy reklamacji. Taki Regulamin jest kluczowy nie tylko ze względu na przepisy dotyczące konsumentów, ale również zabezpiecza Ciebie przy sprzedaży produktów cyfrowych (np. e-booka), których konsument nie będzie mógł zwrócić, jeśli prawidłowo otrzymał produkt i zdążył się z nim zapoznać. Odpowiedni Regulamin zabezpieczy te oraz inne kluczowe dla Ciebie kwestie.

Jeżeli w Twoim sklepie internetowym oferujesz klientom newsletter, w którym udostępniasz informacje np. o promocjach, nowej kolekcji lub używasz go jako lejku sprzedażowego – potrzebujesz Regulaminu newslettera.

Polityka opinii jest Ci potrzebna w momencie, w którym na Twojej stronie internetowej / sklepie internetowym zaczynają pojawiać się opinie od Twoich klientów, a Ty jako właściciel określasz zasady ich dodawania, publikowania, moderowania, usuwania itp. Do tego również zobowiązuje Cię dyrektywa OMNIBUS, która wymaga od przedsiębiorców jasnego i przejrzystego regulowania sposobu zbierania i publikowania opinii.  

Oczywiście! Twoja działalność opiera się na sprzedaży więc oznacza, że potrzebujesz danych osobowych nie tylko swoich klientów, ale też kontrahentów, współpracowników, podwykonawców, aby Twój sklep działał w pełni.

Co powinieneś mieć w wersji podstawowej i co możesz otrzymać bezpośrednio za jednym zakupem, aby zaoszczędzić czas, nerwy i pieniądze:

  • Polityka ochrony danych osobowych/Polityka bezpieczeństwa (z minimalną liczbą pól do uzupełnienia)
  • Zasady pracy zgodnie z RODO – gotowy wzór
  • Dokument audytowy w celu spełnienia obowiązku audytu RODO
  • Rejestr czynności przetwarzania z przykładami
  • Rejestr kategorii przetwarzań z przykładami
  • Procedura realizacji praw osób zgodnie z RODO – gotowy wzór
  • Procedura zgłaszania naruszeń – gotowy wzór
  • Rejestr naruszeń – gotowy wzór
  • Polityka prywatności na stronę www/social media
  • Stopka e-mail – gotowy komunikat do wdrożenia
  • Zgody RODO – gotowe wzory
  • Zgody na wizerunek – gotowe wzory
  • Zgody na marketing (newsletter) – gotowe wzory
  • Zgody na marketing – gotowe wzory
  • Klauzule informacyjne (minimalna liczba pól do uzupełnienia)
  • Analiza RODO

Nie jest to nic nowego – ,,przepisy obowiązują nie od dziś, spełniamy standardy jakości, działamy jako profesjonalna firma i nasi klienci mają do nas zaufanie”  – jeżeli jest to Twoja dewiza, która przyświeca Ci przy prowadzeniu działalności to z pewnością wiesz, że Twoją mocną stroną jest odpowiednia opieka klienta nie tylko pod kątem sprzedażowym, ale również pod kątem prawnym. Skoro tutaj jesteś, to przede wszystkim zależy Ci na oszczędności czasu i zaufaniu, że mając odpowiednie dokumenty jesteś w stanie spełnić te standardy, a żadne kary nie powinny Ci być straszne.

I masz rację, możesz spać spokojnie, jeśli zaufasz profesjonalnej pomocy i bezpiecznym dokumentom.
Nie jestem tutaj po to, aby wzbudzać strach – tylko uświadamiać.

Obawa przed RODO wynika przede wszystkim z ogromnych kar finansowych, do których odnosi się to rozporządzenie. Mamy aktualnie aż dwa rodzaje stosowanych kar:

  1. do 10 lub 20 mln euro
  2. lub do 2 lub 4% całkowitego rocznego obrotu przedsiębiorstwa z poprzedniego roku.

Co ważne, kary mogą zostać nałożone na przedsiębiorcę także w przypadku zupełnego ignorowania przepisów RODO lub ich nieprawidłowego wykonywania.

Od 2018 roku: 👉 na polskie firmy Urząd Ochrony Danych Osobowych nałożył 35 kar na łączną sumę 2,2 miliona € (ok. 10 milionów złotych),  👉 firma Fortum Marketing and Sales Polska S. A. zapłaciła okrągły milion € kary.  Te kary to jeszcze nic. Największe kary za naruszenie RODO to:

  1. Amazon – 746 mln €.
  2. WhatsApp – 225 mln €.
  3. Google – 90 mln €.

Zadbaj o swoją firmę i zamów kuloodporne dokumenty prosto od prawnika działającego i współpracującego na co dzień z branżą e-commerce.