Wykorzystaj

pełen potencjał AI

SZKOLENIE ONLINE O PRAWACH AUTORSKICH I AI:

pomoże Ci swobodnie tworzyć swoje materiały (kursy/ebooki) do sprzedaży

rozwieje Twoje wątpliwości

pozwoli Ci wyjść z konkretnymi wskazówkami do szybkiego zastosowania.

Czas trwania szkolenia: 2:25

Ten Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

wykorzystujesz w swoich materiałach cudze treści, w tym AI, ale obawiasz się, jak z nich bezpiecznie korzystać;

chcesz tworzyć materiały na swoje social media lub na stronę internetową, ale nie wiesz jak to robić dobrze, żeby nikt się nie przyczepił

chcesz sprzedawać materiały, w których użyłeś cudze materiały, w tym wygenerowane przez AI, ale nie wiesz czy możesz podpisywać się jako autor kursu/ebooka oraz jak oznaczać takie materiały i z nich w pełni korzystać.

Poznaj korzyści z udziału w Szkoleniu

Poznasz najważniejsze zasady korzystania z cudzej twórczości, w tym AI, które pozwolą Ci uniknąć zarzutu naruszenia praw autorskich lub RODO;

Dowiesz się o co zadbać i jak legalnie korzystać z GRAFIK i TREŚCI na zasadzie prawa cytatu w swoich płatnych/bezpłatnych produktach;

Zobaczysz, jak uniknąć strat finansowych/marketingowych czy wizerunkowych w związku z korzystaniem z AI

Co zyskujesz w cenie Szkolenia?

Szkolenie, które pozwoli Ci uporządkować temat korzystania z cudzych treści, w tym AI i zapewni Ci pełną swobodę korzystania z tego narzędzia;

Sesja Q&A

Stały dostęp do nagrania, żebyś mógł wracać do tego, co dla Ciebie ważne, zawsze gdy pojawią Ci się wątpliwości

Certyfikat na potwierdzenie udziału w szkoleniu;

PRELEGENTKA

Katarzyna Baryn

Prawnik specjalizujący się w obsłudze prawnej branży kreatywnej, e-commerce, aplikant adwokacki. Na co dzień w KK LEGAL &BUSINESS Kancelaria Prawna pracuje z przedsiębiorcami nad biznesem on-line i wspiera ich w prawach autorskich oraz legalnym wykorzystaniu sztucznej inteligencji w swoich projektach.

Agenda szkolenia:

FAQ

Polityka Prywatności to dokument, który umieszczasz bezpośrednio na swojej stronie internetowej w celu poinformowania użytkowników o tym, jakie dane osobowe są o nich zbierane i jak będą wykorzystywane. Jest to jeden z ważniejszych dokumentów dotyczących ochrony danych w Twojej działalności (szczególnie on-line) a jej specyfikacja pozwala na spełnienie obowiązków informacyjnych również na Twoim mailu, profilu na Facebooku i Instagramie.  Polityka prywatności jest często nazywana RODO na stronie internetowej. Jest to jeden z elementów wdrożenia RODO w firmie. Polityka prywatności z reguły zawiera informacje na temat: jakie dane są zbierane od użytkowników; w jaki sposób są wykorzystywane dane (np. czy są przekazywane innym firmom); w jaki sposób będziesz się kontaktował z użytkownikiem; w jaki sposób można dokonać zmian w danych osobowych użytkownika; w jaki sposób są zabezpieczane dane pobierane od użytkowników, czyli np. Twoich potencjalnych klientów.

RODO w firmie to pełen komplet dokumentów, który reguluje WEWNĘTRZNE zasady ochrony danych osobowych w Twojej firmie, w tym zawiera m.in. Politykę prywatności, ale także szereg innych dokumentów, które jako pierwsze są weryfikowane podczas kontroli UODO, np. związane z pracownikami, związane ze współpracami z firmami (np. księgową/ firmą hostingową/ mailingiem), związane z prowadzeniem działalności i zbieraniem danych.

Co do zasady, jeśli zbierasz dane osobowe w swojej działalności – obowiazuje Cię pełne wdrożenie RODO.  Niezależnie od tego, czy zatrudniasz pracowników czy też nie.
Z doświadczenia widzimy jednak, że niektórzy klienci, którzy dopiero rozpoczynają swój biznes – zaczynają wdrożenie RODO od  jednego z aspektów RODO, czyli zakupu Polityki prywatności z Polityką plików cookies, zgodną stopką e-mail oraz gotowymi checkboxami i e-instrukcją, która jest dołączona do pakietu dokumentów.  To świetna inwestycja ,,na start” 😊

Jeżeli już na początku swojej działalności zamierzasz prowadzić newsletter,  aby zachęcić swoich klientów do przyszłej współpracy lub zakupu, a może oferujesz im darmowego e-booka czy autowebinaru w zamian za pozostawienie swoich danych (w tym adresu e-mail) to Regulamin newslettera jest tym czego potrzebujesz. Jest  niezbędny szczególnie do bezpiecznego przesyłania wiadomości swoim klientom według dyrektywy OMNIBUS (nawet jeśli prowadzisz działalność nierejestrowaną).

Polityka opinii zaś jest Ci potrzebna w momencie, w którym na Twojej stronie internetowej / sklepie internetowym/w social media zaczynają pojawiać się opinie od Twoich klientów, a Ty jako właściciel określasz zasady ich dodawania, publikowania, moderowania, usuwania itp. Do tego również zobowiązuje Cię dyrektywa OMNIBUS oraz DSA, która wymaga od przedsiębiorców jasnego i przejrzystego regulowania sposobu zbierania i publikowania opinii.  

Wiem, że możesz się tego obawiać, dlatego też zadbałam o to, żebyś się o to nie martwił. Zależało mi na tym, żebyś:
1) miał dostęp do moich komentarzy w dokumencie;
2) czuł się prowadzony za rękę. 
3) miał wybór; podaję różne alternatywne rozwiązania, żebyś mógł je szybko dopasować do Twojej Firmy bez konieczności tworzenia  „swoich postanowień”,
4) miał moje wsparcie w CENIE PAKIETU. To wsparcie udostępniam tylko TERAZ. W regularnej sprzedaży nie jest to element Pakietu.  Jeśli pojawią Ci sie pytania dot. dokumentów, odpowiadam :). Na pewno nie zostawię Cię z tym sama. 

Po zakupie, jeśli na etapie przygotowywania dokumentów pojawią Ci się pytania, możesz do mnie napisać i w ramach konsultacji e-mailowych odpowiadam na Twoje pytania.