Kompleksowe indywidualne wdrożenie AML

Prowadzisz działalność, która wymaga wdrożenia AML?

Nie wiesz o co chodzi we wdrożeniu AML i jak się za to zabrać?

Potrzebujesz wsparcia i przygotowania dla Twojej firmy dokumentów “na zamówienie”?

Na czym polega usługa?

Usługa polega na kompleksowym wdrożeniu AML w Twojej firmie od strony prawnej.

Wesprzemy Cię w audycie, przygotowaniu niezbędnych dokumentów,

Co od nas otrzymasz?

Komplet dokumentów

Profesjonalny audyt

Wsparcie prawne

Dlaczego warto z nami współpracować?

Kinga-Konopelko-kancelaria prawna regulaminy

Wiedza ekspercka

Specjalizacja pozwala nam dostarczać kompleksowe rozwiązania uwzględniające specyfikę branży.

Zespół radców prawnych i prawników  na co dzień wspiera przedsiębiorców w dostarczaniu rozwiązań prawnych.

UMOWA NA USŁUGI MARKETINGOWO ASYSTENCKIE

Doświadczenie biznesowe

Obsługujemy Klientów zarówno na etapie rozpoczynania działalności, jej rozwoju, jak również na etapie kontroli przez organy.

Wiemy, dlaczego ważne jest profesjonalne wsparcie i doświadczenie.

51.png

Zadowoleni Klienci

Możemy pisać długo o tym, że ważny jest dla nas Klient. Wolimy jednak, żeby to nasi Klienci sami o nas mówili. 

Ponad 200 opinii z najwyższymi ocenami możesz znaleźć w naszej wizytówce Google, w social media lub na portalach specjalistycznych dla prawników. 

Dla kogo JEST ta usługa?

Ta usługa jest dla osób, które cenią sobie:

  • kompleksowe podejście;
  • rozwiązania dostosowane do swoich potrzeb i ryzyk;
  • bliskie wsparcie prawnika, działającego na co dzień w AML, który przygotuje wszystkie niezbędne dokumenty oraz przeanalizuje w tym zakresie biznes.

Dla kogo NIE JEST ta usługa?

Ta usługa NIE JEST dla osób, które:

szukają rozwiązania budżetowego. W takim przypadku, zachęcam do zapoznania się z Pakietami wzorów dokumentów do samodzielnego dostosowania.

Ta usługa NIE JEST dla osób, które:

chcą otrzymać dokumenty bez jakiegokolwiek minimalnego zaangażowania. Aby uwzględnić potrzeby i ryzyka biznesowe, musimy poznać Ciebie i Twoją firmę. Potrzebujemy zadać dodatkowe pytania i poznać prowadzony model biznesu czy sposób obsługi Klientów. To właśnie dzięki bliskiej współpracy z Tobą, możesz otrzymasz dokumenty skrojone do Twoich potrzeb.

Jak przebiega usługa?

  1. Ustalenie terminu rozpoczęcia współpracy;
  2. Akceptacja zasad współpracy i wystawienie faktury VAT; Opłacenie FV.
  3. Współpraca merytoryczna:
    1. Audyt działalności (on-line) w celu identyfikacji procesów wymagających wdrożenia AML – 2-3 spotkania przedwdrożeniowe
    2. Ocena i analiza procesu obsługi Klienta w celu określenia kluczowych wskaźników, ryzyk oraz sposobu mitygacji ryzyka AML
    3. Pogłębiona analiza i ocena ryzyka firmy w celu spełnienia wymogów ustawy AML z uwzględnieniem analizy kluczowych punktów ryzyka klienta oraz podziału na poziomy ryzyka generowanego przez klienta;
    4. Dostosowanie środków bezpieczeństwa finansowego ( z uwzględnieniem podziału na poziomy ryzyka  generowanego przez klienta)
    5. Przygotowanie Procedury przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu oraz niezbędnych załączników, w tym m. in.: Procedurę KYC, Procedurę anonimowego zgłaszania naruszeń; Dokumentacji dot. identyfikacji i weryfikacji Klienta, Rejestru transakcji, Oceny ryzyka Klienta, ankiet okresowych, oświadczeń PEP, oświadczeń Klienta,
  4. Kancelaria przygotowuje wszystkie niezbędne dokumenty – standardowo do 14 -21 dni od dnia uzyskania niezbędnych informacji; Możliwy jest wybór wdrożenia przyspieszonego (zalecany w szczególności w przypadku planowanej kontroli)
  5. Spotkanie podsumowujące wdrożenie mające charakter szkolenia, podczas którego omawiamy najważniejsze aspekty, wyjasniamy wątpliwości, odpowiadamy na dodatkowe pytania.

Dodatkowo, współpraca w ramach modelu STANDARD jest rozszerzona o:

  1. Aktualizacje dokumentów przez okres 12 miesięcy;

Dodatkowo, współpraca w ramach modelu PREMIUM jest rozszerzona o:

8. Konsultacja prawna dot. AML do wykorzystania w terminie 12 miesięcy – 90 minut

co mówią o mnie moi Klienci..

OPINIE:

” Kinga wraz z zespołem nie tylko zrealizują zleconą usługę, ale przede wszystkim zadbają o Twój spokój wyłapując inne potrzeby i problemy, o których nawet nie miałeś pojęcia. Profesjonalne podejście do klienta jest tutaj opakowane dodatkowo w bardzo serdeczną obsługę, co sprawia, że sprawy prawne nie tylko przestają przerażać, ale stają się wręcz łatwe i przyjemne. Połączenie prawnego podejścia z podejściem biznesowym to jest to co, nie jest spotykane na rynku prawniczym. Polecam!”

Katarzyna Mercik

MENTOR, właściciel marki 4BOSS, Promot biznesu

Który model współpracy wybierasz?

BASIC

od 1790 zł + vat

Kompleksowe wdrożenie AML w firmie, tj:

  1. audyt działalności,
  2. przygotowanie Procedury wraz z niezbędnymi załącznikami,
  3. wsparcie wdrożeniowe.

STANDARD

od 2190 zł + vat

Kompleksowe wdrożenie AML w firmie, tj:

  1. audyt działalności,
  2. przygotowanie Procedury wraz z niezbędnymi załącznikami,
  3. wsparcie wdrożeniowe.
  4. Aktualizacje dokumentów przez okres 12 miesięcy,
  5. Alerty prawne dot. zmian przez okres 12 miesięcy.

PREMIUM

od 2790 zł + vat

Kompleksowe wdrożenie AML w firmie, tj:

  1. audyt działalności,
  2. przygotowanie Procedury wraz z niezbędnymi załącznikami,
  3. wsparcie wdrożeniowe.
  4. Aktualizacje dokumentów przez okres 12 miesięcy,
  5. Alerty prawne dot. zmian przez okres 12 miesięcy,
  6. 3 godziny konsultacji powdrożeniowych dot. AML do wykorzystania w terminie 12 miesięcy.

Napisz wiadomość

Twoje dane przetwarzane są zgodnie z naszą Polityką prywatności, m.in. do celów komunikacji z Tobą i udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania.

FAQ

Cena za wdrożenie AML zależy od profilu działalności, liczby pracowników, sposobu i modelu działania oraz terminu realizacji. Ceny zaczynają się od 1700 zł netto + VAT.

Czas wdrożenia zależy od profilu działalności, liczby pracowników, często także od planowanego terminu kontroli.

Lista dokumentów, które zostaną przygotowane, zostanie określona po wstępnym audycie i po poznaniu Twojego biznesu. Najczęściej w ramach kompleksowej współpracy przygotowywane są:

  • Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
  • Zarządzenie dot. wdrożenia AML w firmie
  • Procedura identyfikacji Klienta (KYC)
  • Typologia podejrzanych transakcji
  • Oświadczenia dla pracowników
  • Procedura anonimowego zgłaszania naruszeń
  • Oświadczenia dot. identyfikacji i weryfikacji Klienta (w zależności od typu Klienta)
  • Oświadczenia Klienta
  • Ankiety wstępne Klienta
  • Oświadczenia PEP
  • Rejestr szkoleń
  • Ankiety podsumowujące (okresowe)
  • inne dodatkowe dokumenty, które należy przygotować w związku z audytem działalności.