Kompleksowe indywidualne wdrożenie AML
Prowadzisz działalność, która wymaga wdrożenia AML?
Nie wiesz o co chodzi we wdrożeniu AML i jak się za to zabrać?
Potrzebujesz wsparcia i przygotowania dla Twojej firmy dokumentów “na zamówienie”?
Na czym polega usługa?
Usługa polega na kompleksowym wdrożeniu AML w Twojej firmie od strony prawnej.
Wesprzemy Cię w audycie, przygotowaniu niezbędnych dokumentów,
Co od nas otrzymasz?
Komplet dokumentów
Profesjonalny audyt
Wsparcie prawne
Dlaczego warto z nami współpracować?
Wiedza ekspercka
Specjalizacja pozwala nam dostarczać kompleksowe rozwiązania uwzględniające specyfikę branży.
Zespół radców prawnych i prawników na co dzień wspiera przedsiębiorców w dostarczaniu rozwiązań prawnych.
Doświadczenie biznesowe
Obsługujemy Klientów zarówno na etapie rozpoczynania działalności, jej rozwoju, jak również na etapie kontroli przez organy.
Wiemy, dlaczego ważne jest profesjonalne wsparcie i doświadczenie.
Zadowoleni Klienci
Możemy pisać długo o tym, że ważny jest dla nas Klient. Wolimy jednak, żeby to nasi Klienci sami o nas mówili.
Ponad 200 opinii z najwyższymi ocenami możesz znaleźć w naszej wizytówce Google, w social media lub na portalach specjalistycznych dla prawników.
Dla kogo JEST ta usługa?
Ta usługa jest dla osób, które cenią sobie:
- kompleksowe podejście;
- rozwiązania dostosowane do swoich potrzeb i ryzyk;
- bliskie wsparcie prawnika, działającego na co dzień w AML, który przygotuje wszystkie niezbędne dokumenty oraz przeanalizuje w tym zakresie biznes.
Dla kogo NIE JEST ta usługa?
Ta usługa NIE JEST dla osób, które:
szukają rozwiązania budżetowego. W takim przypadku, zachęcam do zapoznania się z Pakietami wzorów dokumentów do samodzielnego dostosowania.
Ta usługa NIE JEST dla osób, które:
chcą otrzymać dokumenty bez jakiegokolwiek minimalnego zaangażowania. Aby uwzględnić potrzeby i ryzyka biznesowe, musimy poznać Ciebie i Twoją firmę. Potrzebujemy zadać dodatkowe pytania i poznać prowadzony model biznesu czy sposób obsługi Klientów. To właśnie dzięki bliskiej współpracy z Tobą, możesz otrzymasz dokumenty skrojone do Twoich potrzeb.
Jak przebiega usługa?
- Ustalenie terminu rozpoczęcia współpracy;
- Akceptacja zasad współpracy i wystawienie faktury VAT; Opłacenie FV.
- Współpraca merytoryczna:
- Audyt działalności (on-line) w celu identyfikacji procesów wymagających wdrożenia AML – 2-3 spotkania przedwdrożeniowe
- Ocena i analiza procesu obsługi Klienta w celu określenia kluczowych wskaźników, ryzyk oraz sposobu mitygacji ryzyka AML
- Pogłębiona analiza i ocena ryzyka firmy w celu spełnienia wymogów ustawy AML z uwzględnieniem analizy kluczowych punktów ryzyka klienta oraz podziału na poziomy ryzyka generowanego przez klienta;
- Dostosowanie środków bezpieczeństwa finansowego ( z uwzględnieniem podziału na poziomy ryzyka generowanego przez klienta)
- Przygotowanie Procedury przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu oraz niezbędnych załączników, w tym m. in.: Procedurę KYC, Procedurę anonimowego zgłaszania naruszeń; Dokumentacji dot. identyfikacji i weryfikacji Klienta, Rejestru transakcji, Oceny ryzyka Klienta, ankiet okresowych, oświadczeń PEP, oświadczeń Klienta,
- Kancelaria przygotowuje wszystkie niezbędne dokumenty – standardowo do 14 -21 dni od dnia uzyskania niezbędnych informacji; Możliwy jest wybór wdrożenia przyspieszonego (zalecany w szczególności w przypadku planowanej kontroli)
- Spotkanie podsumowujące wdrożenie mające charakter szkolenia, podczas którego omawiamy najważniejsze aspekty, wyjasniamy wątpliwości, odpowiadamy na dodatkowe pytania.
Dodatkowo, współpraca w ramach modelu STANDARD jest rozszerzona o:
- Aktualizacje dokumentów przez okres 12 miesięcy;
Dodatkowo, współpraca w ramach modelu PREMIUM jest rozszerzona o:
8. Konsultacja prawna dot. AML do wykorzystania w terminie 12 miesięcy – 90 minut
co mówią o mnie moi Klienci..
OPINIE:
” Kinga wraz z zespołem nie tylko zrealizują zleconą usługę, ale przede wszystkim zadbają o Twój spokój wyłapując inne potrzeby i problemy, o których nawet nie miałeś pojęcia. Profesjonalne podejście do klienta jest tutaj opakowane dodatkowo w bardzo serdeczną obsługę, co sprawia, że sprawy prawne nie tylko przestają przerażać, ale stają się wręcz łatwe i przyjemne. Połączenie prawnego podejścia z podejściem biznesowym to jest to co, nie jest spotykane na rynku prawniczym. Polecam!”
Katarzyna Mercik
MENTOR, właściciel marki 4BOSS, Promot biznesu
Który model współpracy wybierasz?
BASIC
Kompleksowe wdrożenie AML w firmie, tj:
- audyt działalności,
- przygotowanie Procedury wraz z niezbędnymi załącznikami,
- wsparcie wdrożeniowe.
STANDARD
Kompleksowe wdrożenie AML w firmie, tj:
- audyt działalności,
- przygotowanie Procedury wraz z niezbędnymi załącznikami,
- wsparcie wdrożeniowe.
- Aktualizacje dokumentów przez okres 12 miesięcy,
- Alerty prawne dot. zmian przez okres 12 miesięcy.
PREMIUM
Kompleksowe wdrożenie AML w firmie, tj:
- audyt działalności,
- przygotowanie Procedury wraz z niezbędnymi załącznikami,
- wsparcie wdrożeniowe.
- Aktualizacje dokumentów przez okres 12 miesięcy,
- Alerty prawne dot. zmian przez okres 12 miesięcy,
- 3 godziny konsultacji powdrożeniowych dot. AML do wykorzystania w terminie 12 miesięcy.
Napisz wiadomość
Twoje dane przetwarzane są zgodnie z naszą Polityką prywatności, m.in. do celów komunikacji z Tobą i udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania.
FAQ
Cena za wdrożenie AML zależy od profilu działalności, liczby pracowników, sposobu i modelu działania oraz terminu realizacji. Ceny zaczynają się od 1700 zł netto + VAT.
Czas wdrożenia zależy od profilu działalności, liczby pracowników, często także od planowanego terminu kontroli.
Lista dokumentów, które zostaną przygotowane, zostanie określona po wstępnym audycie i po poznaniu Twojego biznesu. Najczęściej w ramach kompleksowej współpracy przygotowywane są:
- Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
- Zarządzenie dot. wdrożenia AML w firmie
- Procedura identyfikacji Klienta (KYC)
- Typologia podejrzanych transakcji
- Oświadczenia dla pracowników
- Procedura anonimowego zgłaszania naruszeń
- Oświadczenia dot. identyfikacji i weryfikacji Klienta (w zależności od typu Klienta)
- Oświadczenia Klienta
- Ankiety wstępne Klienta
- Oświadczenia PEP
- Rejestr szkoleń
- Ankiety podsumowujące (okresowe)
- inne dodatkowe dokumenty, które należy przygotować w związku z audytem działalności.