Twoja Firma potrzebuje pomocy przy BDO? Skorzystaj z naszych usług

Obsługa BDO

Chcesz zarejestrować się w BDO lub złożyć sprawozdanie, ale nie wiesz jak to zrobić?

Nie chcesz narażać się na wysokie kary finansowe i zależy Ci na tym, żeby mieć spokojną głowę?

Wypełnimy w Twoim imieniu wniosek BDO lub sporządzimy bieżące lub zaległe sprawozdanie BDO.

Usługa przeprowadzana jest w 100% zdalnie.

BDO pomoc w rejestracji i złożeniu sprawozdania

UREGULUJ BDO z naszą pomocą

Cena za rejestrację w BDO (złożenie wniosku) – 397 zł netto + VAT.
Cena za złożenie sprawozdania do BDO – 397 zł + VAT.

W celu zamówienia usługi, napisz do nas lub zamów usługę przez e-sklep.  Na etapie zakupu, otrzymasz także FV.

Po opłaceniu usługi,  dostaniesz od nas dodatkowe pytania dot. Twojej firmy. 

Twoje odpowiedzi pozwolą nam przeprowadzić audyt Twojego biznesu, niezbędny do rejestracji lub sprawozdań BDO.

  • Po audycie, przygotujemy niezbędne dokumenty (złożymy wniosek do BDO lub przygotujemy sprawozdanie) do 5 dni roboczych.
  • Otrzymasz od nas nr rachunków oraz kwoty do opłacenia, jeśli pojawi się konieczność opłat urzędowych.
  • Otrzymasz od nas Wskazówki z listą obowiązków, które musisz realizować jako firma w związku z BDO.
  • W razie dodatkowych pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

WSKAZÓWKI

KTO MUSI SIĘ ZAREJESTROWAĆ W BDO? kto musi złożyć sprawozdanie?

Dla kogo jest rejestracja w bdo?

Jeśli:

Dla kogo jest SPRAWOZDANIE bdo?

Jeśli:

MOGĘ CI W TYM POMÓC​

ZAMÓW USŁUGĘ BDO

REJESTRACJA W BDO

397 zł netto+VAT

Wybierz tę usługę, jeśli nie masz numeru BDO i chcesz go uzyskać.
Listę przykładowych branż, które powinny się zarejestrować znajdziesz powyżej.

sprawozdanie bdo (inne)

397 zł netto + VAT

Wybierz to sprawozdanie, jeśli prowadzisz:

  • sprzedaż wysyłkową,
  • dodajesz opakowania do produktów,
  • ściągasz towary z zagranicy (elektronikę lub produkty w opakowaniach),
  • wysyłasz towary za granicę
  • wytwarzasz odpady

Cena 397 zł + VAT to cena za 1 sprawozdanie;  W przypadku gdy podczas audytu okaże się, że masz obowiązek złożyć więcej sprawozdań lub możesz skorzystać z tzw. wniosku o zwolnienie – zostaniesz o tym poinformowany wcześniej. Będzie możliwość rozszerzenia usługi.

Chcesz powierzyć nam sprawy BDO? napisz do nas

MASZ WĄTPLIWOŚCI? sprawdź odpowiedzi na najczęstsze pytania dot. BDO.

PRZECZYTAJ

Wniosek należy złożyć przy użyciu rejestrowego formularza elektronicznego za pośrednictwem strony internetowej: www.bdo.mos.gov.pl
Przed złożeniem wniosku, musisz przeprowadzić audyt Twojej działalności. Tylko wtedy będziesz wiedział, do ilu działów BDO musisz się zarejestrować, co musisz zgłosić, jakie dalsze kroki podjąć.
 
Możesz to zrobić samodzielnie, ale możesz zrobić to szybko i sprawnie z naszą pomocą. Przygotujemy dla Ciebie wniosek i złożymy go w oparciu o pełnomocnictwo. Później będziemy monitorować sprawę i kontaktować się z Urzędem aż do chwili rejestracji.

Jeżeli:

–  wytwarzasz odpady inne niż komunalne lub odpady inne niż wymienione w rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 23 grudnia 2019r. w sprawie rodzajów i ilości odpadów, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji, a także gdy zbierasz, przetwarzasz lub transportujesz odpady,

– sprzedajesz (wprowadzasz na rynek odpłatnie/nieodpłatnie) produkty w opakowaniach lub opakowania, opakowujesz produkty – także w celu ich zabezpieczenia podczas wysyłki lub je importujesz/eksportujesz,

wprowadzasz na rynek sprzęt elektryczny i elektroniczny, pojazdy, baterie lub akumulator,

-prowadzisz sklep, w którym Klienci mogą dostać torby za opłatą recyklingową,

– ściągasz produkty z zagranicy lub wysyłasz je za granicę,

lub jesteś podmiotem, o którym mowa na liście branż, które opisałam na tej stronie, powinieneś się zarejestrować. 

Każdorazowo jednak przed udzieleniem odpowiedzi na pytanie o obowiązek rejestracji, przeprowadzamy audyt Twojego biznesu. 

Urząd zgodnie z przepisami, ma 30 dni na nadanie numeru BDO. 

Czas przygotowania wniosku do złożenia w Urzędzie to ok. 3-5 dni.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą i:

– wysyłasz produkty w opakowaniach i/lub

– opakowujesz sprzedawane produkty w opakowania (nieważne czy na potrzeby wysyłki, zabezpieczenia produktu, jego prezentacji itp.),

Musisz się zarejestrować od PIERWSZEJ wysyłki. 

W zakresie sprzedaży wysyłkowej nie ma żadnych limitów wagowych. Limity dotyczą odpadów, które podlegają wyrzuceniu przez Ciebie. 

Po otrzymaniu niezbędnych informacji, wniosek składany jest w ciągu 3-5 dni.

Podobnie przy przygotowaniu sprawozdania.

W ramach rejestracji w BDO mogą się pojawić koszty urzędowe oraz koszty wsparcia prawnika, jeśli nie chcesz lub nie potrafisz samodzielnie zarejestrować się w BDO.

Informacje o opłatach urzędowych znajdziesz w kolejnym pytaniu. Cena za usługę rejestracji w BDO to 397 zł netto.

Cena za przygotowanie sprawozdania to również cena 397 zł netto.

Opłatę BDO w kwocie 100 zł lub 300 zł uiszczasz, jeśli 

  • wprowadzasz sprzęt elektryczny i elektroniczny i autoryzowanym przedstawicielem
  • wprowadzasz baterie lub akumulatory
  • wprowadzasz pojazdy
  • jesteś producentem, importerem i wewnątrzwspólnotowy nabywcą opakowań
  • wprowadzającym na terytorium kraju produkty w opakowaniach
  • wprowadzasz na terytorium kraju opony
  • wprowadzasz na terytorium kraju oleje smarowe.

Opłatę uiszczasz przy rejestracji oraz co roku do końca lutego.

__

Dodatkowo, przy rejestracji w sytuacji udzielenia Kancelarii pełnomocnictwa uiszczasz 17 zł na rzecz Urzędu Miasta.

Tak. Sprawdzimy, czy w danym przypadku opłacalne będzie zawarcie umowy z organizacją odzysku opakowań lub inną organizacją. Wybór organizacji oraz decyzja czy umowa zostanie zawarta należy do Firmy. [UWAGA: W sytuacji gdy będą Państwo chcieli zoptymalizować koszty, ale nie wskażą Państwo nam takiej organizacji samodzielnie, istnieje możliwość skorzystania z dodatkowej usługi Kancelarii – pośredniczenia w znalezieniu takiej organizacji, zawarciu umowy i negocjacji cen w Państwa imieniu. Koszt takiej usługi to 200 zł netto + VAT].

Przeprowadzimy audyt różnych obszarów działalności Twojej firmy w celu analizy sytuacji firmy w kontekście obowiązku rejestracji w BDO. Na tym etapie zadam Ci dodatkowe pytania oraz jeśli będzie taka potrzeba, przeanalizujemy umowy zawierane przez Ciebie z Klientami.

Przeprowadzimy analizę różnych obszarów działalności Twojej firmy, żeby móc złożyć prawidłowe sprawozdanie.

Na tym etapie zadamy także dodatkowe pytania, które będą nam niezbędne do uzupełnienia sprawozdania.

Tak. Fakturę można wygenerować samodzielnie przy okazji dokonywania płatności za usługę za pomocą szybkich przelewów [link do opłacenia usługi] lub zgłosić prośbę o wystawienie faktury pisząc na kancelaria@kingakonopelko.pl

Kancelaria świadczy usługi w zakresie:

  • konsultacji dot. BDO,
  • zawierania umów z organizacją odzysku i negocjowania warunków umów,
  • kompleksowej pomocy w zakresie BDO.

WYBIERZ TO CZEGO POTRZEBUJESZ

Jak mogę pomóc Twojej firmie przy BDO?

Napisz do nas, czym się zajmujesz i w czym potrzebujesz wsparcia

Lub napisz do nas na kancelaria@kingakonopelko.pl.

Twoje dane przetwarzane są zgodnie z naszą Polityką prywatności, m.in. do celów komunikacji z Tobą i udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania.