Kompleksowe wdrożenie prawne
e- sklepu wraz z audytem
Na czym polega usługa?
Otrzymasz od nas kompleksowe wsparcie prawne w przygotowaniu Twojej strony internetowej i e-sklepu do niezbędnych wymogów prawnych i przepisów.
Skupiamy się na rozwiązaniach zgodnych z przepisami oraz uwzględniających Twoje potrzeby i Twoją strategię biznesową.
Co od nas otrzymasz?
Komplet dokumentów
Regulamin sprzedaży, newslettera, Polityka prywatności i plików cookies, niezbędne formularze, pouczenia, checkboxy (więcej w F&Q)
Profesjonalny audyt
Do potrzeb wdrożenia przeanalizujemy Twój model biznesowy pod kątem prawnym oraz przeprowadzimy audyt przedwdrożeniowy oraz powdrożeniowy.
Wsparcie prawne
Przygotujemy praktyczne wskazówki prawno-biznesowe. W zależności od wybranego modelu współpracy – otrzymasz także dostęp do alertów prawnych, aktualizacji lub 2-godzinnej konsultacji.
Dlaczego warto z nami współpracować?

Wiedza ekspercka
Specjalizacja pozwala nam dostarczać kompleksowe rozwiązania uwzględniające specyfikę branży.
Zespół radców prawnych i prawników na co dzień wspiera przedsiębiorców działających on-line i prowadzących swoje sklepy internetowe.

Doświadczenie biznesowe
Szkolimy się biznesowo. Rozumiemy marketing.
Wiemy, dlaczego ważna jest wysoka konwersja, remarketing czy lejek sprzedażowy; wiemy na czym polega kampania sprzedażowa czy sprzedaż w modelu dropshipping. Rozumiemy sprzedaż on-line – od strony prawnej i biznesowej.

Zadowoleni Klienci
Możemy pisać długo o tym, że ważny jest dla nas Klient. Wolimy jednak, żeby to nasi Klienci sami o nas mówili.
Ponad 200 opinii z najwyższymi ocenami możesz znaleźć w naszej wizytówce Google, w social media lub na portalach specjalistycznych dla prawników.
Dla kogo JEST ta usługa?
Ta usługa jest dla osób, które cenią sobie:
- kompleksowe prawno-biznesowe podejście;
- rozwiązania dostosowane do swoich potrzeb i ryzyk biznesowych;
- bliskie wsparcie prawnika, działającego na co dzień w e-commerce, który przygotuje wszystkie niezbędne dokumenty oraz przeanalizuje w tym zakresie biznes.
Ta usługa jest dla sklepów internetowych prowadzących sprzedaż w języku polskim, z produktami fizycznymi, elektronicznymi lub usługami. Sklep może być dodatkowo rozbudowany o:
- newsletter
- opinie klientów
- promocje/obniżki
- cookies lub inne narzędzia śledzące typu pixel Facebooka/Google Analitics lub inne cookies/technologie (do 5 rodzajów)
Dla kogo NIE JEST ta usługa?
Ta usługa NIE JEST dla osób, które:
szukają rozwiązania budżetowego. W takim przypadku, zachęcam do zapoznania się z moimi Pakietami wzorów dokumentów do szybkiego samodzielnego dostosowania
Ta usługa NIE JEST dla osób, które:
chcą otrzymać dokumenty bez jakiegokolwiek minimalnego zaangażowania. Aby uwzględnić Twoje potrzeby i ryzyka biznesowe, musimy poznać Ciebie i Twoją firmę. Potrzebujemy zadać dodatkowe pytania i poznać prowadzony model biznesu. To właśnie dzięki bliskiej współpracy z Tobą, możesz otrzymasz dokumenty skrojone do Twoich potrzeb.
Ta usługa NIE JEST dla osób, które:
prowadzą sklep zagraniczny; prowadzą serwis z usługami niestandardowymi objętych przepisami szczególnymi (m.in. wyroby medyczne, ubezpieczenia, pośrednicy płatności). W takim przypadku napisz do nas w celu przygotowania indywidualnej oferty.
Jak przebiega usługa?
- Ustalenie terminu rozpoczęcia współpracy;
- Akceptacja zasad współpracy i wystawienie faktury VAT;
- Kancelaria rozpoczyna audyt przedwdrożeniowy. Niezwłocznie po dokonaniu płatności, zostanie przesłana ankieta dot. działalności i modelu biznesowego. Dodatkowo, zostanie przeprowadzony audyt uzupełniający (telefonicznie – jeśli będzie konieczność);
- Kancelaria przeprowadza Kompleksowy Audyt strony/ sklepu/ ścieżki sprzedaży/ miejsc w sieci w celu przygotowania wskazówek/checkboxów/komunikatów;
- Kancelaria przygotowuje wskazówki prawno-biznesowe w oparciu o przeprowadzony audyt lub w oparciu o przyjęty model sprzedaży (w przypadku gdy strona nie jest dostępna w chwili rozpoczęcia współpracy);
- Kancelaria przygotowuje wszystkie niezbędne dokumenty – do 14 dni od dnia uzyskania niezbędnych informacji; Kancelaria wprowadza ew. poprawki/zmiany po zapoznaniu się z dokumentami przez Klienta;
- Audyt powdrożeniowy – audyt zostanie przeprowadzony po opublikowaniu dokumentów i po wdrożeniu zaleceń przekazanych w ramach wskazówek;
Dodatkowo, w ramach usługi w modelu PREMIUM:
8. Konsultacja prawno-biznesowa (do 2 h). Podczas konsultacji omówimy najważniejsze aspekty prawne dot. Omnibus i Twojego biznesu oraz Twoje dokumenty, przeanalizujemy stosowane przez Ciebie rozwiązania, przyjrzymy się ryzykom prawno – biznesowym, które występują w Twoim modelu biznesowym. Odpowiem też na Twoje pytania.
Dodatkowo, w ramach usługi w modelu PREMIUM + AKTUALIZACJE:
9. Aktualizacje dokumentów przez okres 12 miesięcy.
10. Alerty prawne dot. zmian w e-commerce przez okres 12 miesięcy;
co mówią o mnie moi Klienci..
OPINIE:
” Kinga wraz z zespołem nie tylko zrealizują zleconą usługę, ale przede wszystkim zadbają o Twój spokój wyłapując inne potrzeby i problemy, o których nawet nie miałeś pojęcia. Profesjonalne podejście do klienta jest tutaj opakowane dodatkowo w bardzo serdeczną obsługę, co sprawia, że sprawy prawne nie tylko przestają przerażać, ale stają się wręcz łatwe i przyjemne. Połączenie prawnego podejścia z podejściem biznesowym to jest to co, nie jest spotykane na rynku prawniczym. Polecam!”


Katarzyna Mercik
MENTOR, właściciel marki 4BOSS, Promot biznesu
„Polecam Kingę jako radczynię prawną dla najbardziej wymagających. Kinga mówi w sposób zrozumiały, nie komplikuje tematów tam, gdzie nie potrzeba. Doskonale wie, co można, a czego nie w ramach prawnych aspektów biznesu. Jest wyjątkowo cierpliwa i nieoceniająca. Świadczy usługi premium-na wysokim poziomie, ekspresowo i super dokładnie. Ja prowadzę biznes online i to, co jest nieocenione, co dostałam w cenie, w trakcie konsultacji, które poprzedziły wdrożenie regulaminów i polityki prywatności do mojego biznesu, to strategiczne podpowiedzi Kingi co do usług, które świadczę, o których wielu prawników by nie wiedziało, nie mając rozeznania w specyficznym biznesie online. Kinga sama prowadzi biznes online i świetnie się orientuję w niuansach sprzedaży w takich biznesach i w lot wyłapuje to, czego sam twórca/autor nie przewidzi. Jeśli rozważasz indywidualne prawne prowadzenie dla swojego biznesu, nie szukaj dalej. Kancelaria Kingi Konopelko to jest to miejsce do usług na najwyższym poziomie..”


Anna Burdajewicz
coach, doradca
” Cieszę się, że spotkałam Kingę i jej zespół na swojej zawodowej drodze. To pierwszy prawnik jakiego spotkałam, który czyni prawo przystępnym i przyjaznym. Kinga bardzo sprawnie pomogła mi w uporządkowaniu oraz przygotowaniu zaległej dokumentacji dla Creative Mess – Photo & Design, co pozwoliło mi podnieść jakość usług świadczonych na rzecz moich klientów. Trafne uwagi i korekta mojej polityki prywatności, regulaminu świadczenia usług, czy regulaminu sklepu, pozwoliły na zabezpieczenie zarówno moich interesów, jak i interesów osób zamawiających moje usługi. Uporządkowało to także procesy podczas mojej codziennej pracy nad zleceniami. Chwalę sobie wsparcie Kingi i cieszę na myśl o dalszej, wzajemnej współpracy. Serdecznie polecam!”


Sylwia spólna
Creative Mess - Photo & Design
„Pani Kinga udowadnia, dlaczego tworzenie dokumentacji na stronę powinno zlecać się prawnikowi. Działa szybko, precyzyjnie, konkretnie. Nie martwię się, że o czymś zapomnę, albo czegoś nie wiem. Mam gotowy dokument i wiem, że nie można mu niczego zarzucić. Gorąco polecam.”


DANIEL BARTOSIEWICZ
https://dbest-content.com/
„Na kancelarię pani Kingi Konopelko trafiliśmy przypadkiem poszukując radcy prawnego w celu stworzenia regulaminu sklepu internetowego. Intuicja od razu podpowiedziała że to będzie to! Pani Kinga to przemiła osoba, zaimponowała nam profesjonalizmem, jakością świadczonych usług oraz wiedzą z zakresu handlu miedzynarodowego. Bez wahania polecamy każdemu Kancelarie Prawną Pani Kingi”

WDW SERVICE
” Polecam z całego serca! Usługi na najwyższym poziomie, kompleksowa pomoc, otwarte, życzliwe i indywidualne podejście do klienta. Pani Konopelko wraz z zespołem przygotowywała mi komplet dokumentów sprawnie i cierpliwie tłumacząc zawiłości, dzięki czemu mogę funkcjonować w świecie online, jako „legalna” firma i z dbałością o prawa moich klientek. Nieoceniona pomoc dla sprzedających online.”


Marta Lenarczyk
coach
” Serdecznie polecam. Kinga wraz z zespołem bardzo rzetelnie wykonuje swoją pracę, potrafią wspaniale wytłumaczyć zawiłości prawnicze w zrozumiały sposób oraz służą pomocą w wielu innych kwestiach prawnych. Skorzystałam z usług m.in. przygotowania i wdrożenia RODO, regulaminu sprzedaży oraz polityki prywatności.”


Justyna Trzeciak – Gorzelanna
Trenerka J. Niemieckiego
Który model współpracy wybierasz?
STANDARD
(tj.2456 zł brutto)
- Komplet dokumentów dostosowanych do Twojego biznesu;
- Analiza modelu biznesowego pod kątem prawnym + Audyt uzupełniający;
- Kompleksowy audyt strony/ e-sklepu/ ścieżki sprzedaży / miejsc w sieci;
- Wskazówki prawno – biznesowe;
- Audyt powdrożeniowy – po opublikowaniu dokumentów i wdrożeniu checkboxów,
Alerty prawne przez okres 12 miesięcy;Konsultacja prawno – biznesowa – do 2 godzin;Aktualizacja dokumentów przez okres 12 miesięcy;
Płatność jednorazowa lub w dwóch ratach.
PREMIUM
(tj. 3317zł brutto)
- Komplet dokumentów dostosowanych do Twojego biznesu;
- Analiza modelu biznesowego pod kątem prawnym + Audyt uzupełniający;
- Kompleksowy audyt strony/ e-sklepu/ ścieżki sprzedaży / miejsc w sieci;
- Wskazówki prawno – biznesowe;
- Audyt powdrożeniowy – po opublikowaniu dokumentów i wdrożeniu checkboxów,
- Konsultacja prawno – biznesowa – do 2 godzin;
Alerty prawne przez okres 12 miesięcy;Aktualizacja dokumentów przez okres 12 miesięcy;
Płatność jednorazowa lub w dwóch ratach.
PREMIUM + AKTUALIZACJE
(tj.3 686zł brutto)
- Komplet dokumentów dostosowanych do Twojego biznesu;
- Analiza modelu biznesowego pod kątem prawnym + Audyt uzupełniający;
- Kompleksowy audyt strony/ e-sklepu/ ścieżki sprzedaży / miejsc w sieci;
- Wskazówki prawno – biznesowe;
- Audyt powdrożeniowy – po opublikowaniu dokumentów i wdrożeniu checkboxów,
- Alerty prawne przez okres 12 miesięcy;
- Konsultacja prawno – biznesowa – do 2 godzin;
- Aktualizacja dokumentów przez okres 12 miesięcy;
Płatność jednorazowa lub w dwóch ratach.
Napisz wiadomość
Twoje dane przetwarzane są zgodnie z naszą Polityką prywatności, m.in. do celów komunikacji z Tobą i udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania.
FAQ
Lista dokumentów, które zostaną przygotowane, zostanie określona po wstępnym audycie i po poznaniu Twojego biznesu. Najczęściej w ramach kompleksowej współpracy przygotowywane są:
- Regulamin sklepu;
- Polityka prywatności i plików cookies;
- Regulamin newslettera/Lead Magnet;
- Zasady zbierania opinii (jako osobny dokument lub jako część Regulaminu);
- Formularz odstąpienia/zwrotu;
- Formularz reklamacji;
- Pouczenie o odstąpieniu;
- Niezbędne checkboxy i komunikaty na stronę;
- Niezbędne checkboxy i komunikaty do ścieżki sprzedaży;
- Instrukcja dostosowania social media do RODO;
- Gotowa treść stopki e-mail w celu jej dostosowania do RODO;
- Niezbędne klauzule RODO;
- Praktyczne wskazówki prawno-biznesowe.
Czas przygotowania dokumentów to ok. 10 dni roboczych od dnia uzyskania niezbędnych informacji . Szczegółowy termin określany jest przed rozpoczęciem współpracy.
Cena zależy od modelu biznesowego oraz zakresu współpracy. Szczegółowe ceny wskazano powyżej.
Kancelaria na co dzień zajmuje się obsługą przedsiębiorców działających w branży e-commerce, dlatego wiemy na co zwrócić uwagę zarówno od strony prawnej, jak i biznesowej.
Wystarczy, że wyślesz wiadomość przez formularz kontaktowy lub na maila: kancelaria@kingakonopelko.pl i napiszesz, że jesteś zainteresowany współpracą.
Po otrzymaniu wiadomości, zadamy Ci kilka pytań o model współpracy, najważniejsze informacje dot. działalności, żeby upewnić się, czy ta forma współpracy jest dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem.
Możesz wybrać płatność jednorazową lub w dwóch częściach – 50% przed rozpoczęciem współpracy – 50% po przesłaniu dokumentów.