Kompleksowe wdrożenie prawne
e- sklepu wraz z audytem

Na czym polega usługa?

Jeśli tutaj jesteś, to potrzebujesz dokumentów, które będą dostosowane do Twojego sklepu i uwzględniające potrzeby Twojego biznesu.

W ramach tej usługi delegujesz nam to, co jest dla Ciebie trudne lub niemożliwe do zrobienia.

Przeprowadzamy za Ciebie audyt, analizujemy luki prawne, oceniamy ryzyko, a następnie ubieramy to w ramy dokumentów prawnych, które udostępniamy Ci gotowe do publikacji na Twojej stronie lub w Twoim sklepie. 

Co od nas otrzymasz?

Komplet dokumentów

Regulamin sprzedaży, newslettera, Polityka prywatności i plików cookies, niezbędne formularze, pouczenia, checkboxy (więcej w F&Q)

Profesjonalny audyt

Do potrzeb wdrożenia przeanalizujemy Twój model biznesowy pod kątem prawnym. Tylko to pozwoli nam dostarczyć Ci dokumenty dostosowane do Ciebie.

Wsparcie prawne

Dzięki alertom prawnym nie będziesz musiał śledzić zmian prawnych. Dodatkowo w zależności od Pakietu – otrzymasz też wsparcie prawne, dodatkowe audyty, aktualizacje w cenie lub konsultacje on-line.

Dlaczego warto z nami współpracować?

Kinga-Konopelko-kancelaria prawna regulaminy

Wiedza ekspercka

Specjalizacja pozwala nam dostarczać kompleksowe rozwiązania uwzględniające specyfikę branży.

Twoją sprawę będzie prowadził radca prawny lub inny prawnik, który na co dzień pracuje i tworzy dokumentację dla sklepów i serwisów internetowych.

UMOWA NA USŁUGI MARKETINGOWO ASYSTENCKIE

Doświadczenie biznesowe

Szkolimy się i doradzamy także biznesowo. Rozumiemy marketing i wiemy, że wynik i sprzedaż są dla Ciebie kluczowe. 

Wiemy, dlaczego ważna jest wysoka konwersja, remarketing czy lejek sprzedażowy; wiemy na czym polega kampania sprzedażowa. Rozumiemy sprzedaż on-line – od strony prawnej i biznesowej.

51.png

Zadowoleni Klienci

Możemy pisać długo o tym, że ważny jest dla nas Klient. Wolimy jednak, żeby to nasi Klienci sami o nas mówili. 

Ponad 200 opinii z najwyższymi ocenami możesz znaleźć w naszej wizytówce Google, w social media lub na portalach specjalistycznych dla prawników. 

Dla kogo JEST ta usługa?

Ta usługa jest dla osób, które:

  • nie mają czasu lub wiedzy samodzielnie dostosować lub stworzyć dokumentów;
  • cenią sobie indywidualne rozwiązania dostosowane do swoich potrzeb i ryzyk biznesowych;
  • bliskie wsparcie prawnika, działającego na co dzień w e-commerce, który przygotuje wszystkie niezbędne dokumenty oraz przeanalizuje w tym zakresie biznes.

Ta usługa jest dla sklepów internetowych prowadzących sprzedaż w języku polskim, z produktami fizycznymi, elektronicznymi lub usługami. Sklep może być dodatkowo rozbudowany o newsletter, opinie klientów, promocje/obniżki, cookies lub inne narzędzia śledzące typu pixel Facebooka/ Google Analitics lub inne cookies/technologie (do 5 rodzajów)  

Dla kogo NIE JEST ta usługa?

Ta usługa NIE JEST dla osób, które:

szukają rozwiązania budżetowego. W takim przypadku, zachęcam do zapoznania się z moimi Pakietami wzorów dokumentów do szybkiego samodzielnego dostosowania

Ta usługa NIE JEST dla osób, które:

chcą otrzymać dokumenty bez jakiegokolwiek minimalnego zaangażowania. Aby uwzględnić Twoje potrzeby i ryzyka biznesowe, musimy poznać Ciebie i Twoją firmę. Potrzebujemy zadać dodatkowe pytania i poznać prowadzony model biznesu. To właśnie dzięki bliskiej współpracy z Tobą, możesz otrzymasz dokumenty skrojone do Twoich potrzeb.

Ta usługa NIE JEST dla osób, które:

prowadzą sklep zagraniczny; prowadzą serwis z usługami niestandardowymi objętych przepisami szczególnymi (m.in. wyroby medyczne, ubezpieczenia, pośrednicy płatności). W takim przypadku napisz do nas w celu przygotowania indywidualnej oferty.

Dokumentacja Prawna Dostosowana do Twoich Potrzeb e-Sklepu

PAKIET STANDARD

2500 zł netto +VAT

1. AUDYT WSTĘPNY w celu oceny potrzeb, analizy ryzyk, określenia celów biznesowych

2. PRZYGOTOWANIE NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW (Polityki prywatności, Regulaminu sklepu wraz z formularzami, regulaminu newslettera, Polityki opinii – o ile niezbędne, gotowe wytyczne dot. checkboxów/komunikatów do opublikowania)

3. WSPARCIE PRAWNE przez okres 7 dni od dnia udostępnienia dokumentów

4. ALERTY PRAWNE przez okres 12 miesięcy.

PAKIET ROZSZERZONY

3300zł netto+VAT

WSZYSTKO TO, CO W PAKIECIE STANDARD

a dodatkowo:

  • WSPARCIE PRAWNE PLUS przez okres dodatkowych 14 dni od dnia udostępnienia dokumentów na zadawanie dodatkowych pytań
  • AUDYT POWDROŻENIOWY, w ramach którego analizujemy czy na stronie/w sklepie zostały wprowadzone wszystkie zmiany zgodnie z naszymi wytycznymi (audyt przeprowadzamy po zgłoszeniu potrzeby, nie później niż w ciągu miesiąca od przekazania dokumentów)
  • KONSULTACJĘ 60 minut dotycząca m.in. prawnych aspektów sprzedaży on-line/ organizowania obniżek cen/ promowania/ marketingu/ praw autorskich

PAKIET VIP

4500 zł netto+VAT

WSZYSTKO TO, CO W PAKIECIE STANDARD

+

WSZYSTKO TO CO W PAKIECIE ROZSZERZONYM

a dodatkowo:

  • WSPARCIE PRAWNE VIP przez okres 30 dni od dnia udostępnienia dokumentów na  zadawanie dodatkowych pytań
  • AKTUALIZACJE PRAWNE W CENIE przez okres 12 miesięcy w razie jakichkolwiek zmian prawnych;
  • AKTUALIZACJE BIZNESOWE W CENIE przez okres 12 miesięcy w przypadku zmian biznesowych (zmiana pośrednika płatności, zmiana sposobu rozliczeń, dodanie nowego produktu/usługi (max. 1 nowy rodzaj usługi/produktu) 
  • DODATKOWY AUDYT STRONY/ SKLEPU w terminie 12 miesięcy (na prośbę)

Ile czasu zajmuje przygotowanie dokumentów?

Standardowo czas przygotowania dokumentów to 10-14 dni roboczych od dnia uzyskania wszystkich niezbędnych informacji.

Jak przebiega usługa?

  1. Zamówienie usługi i opłacenie FV (*jeśli chcesz opłacić w dwóch ratach – 50%przed-50%w terminie 7 dni od dnia otrzymania dokumentów, napisz do nas wiadomość na kancelaria@kingakonopelko.pl) 
  2. Rozpoczęcie współpracy – 1-3 dni od dnia dokonania płatności
  3. Określenie terminu wstępnego audytu
  4. Rozpoczęcie przygotowania dokumentów.
  5. Termin przygotowania – 10-14 dni roboczych od dnia uzyskania informacji;
  6. Udostępnienie dokumentów i wytycznych- 7/14/30 dni na wprowadzenie uwag/zmian


    W przypadku Pakietu Rozszerzonego dodatkowo:

  7. Audyt powdrożeniowy – audyt zostanie przeprowadzony po opublikowaniu dokumentów i po wdrożeniu zaleceń przekazanych w ramach wskazówek – niezwłocznie po zgłoszeniu gotowości, ale nie później niż w ciągu 1 miesiąca od przekazania dokumentów;
  8. Konsultacja prawno-biznesowa Podczas konsultacji omówimy najważniejsze aspekty prawne dot. Twojego biznesu. Możesz zapytać nas o kwestie prawne sprzedaży, obniżania cen, promocji, afiliacji, newslettera, RODO, praw autorskich. Odpowiemy na Twoje pytania.

Dodatkowo, w ramach usługi w modelu VIP:

9. Aktualizacje prawne dokumentów przez okres 12 miesięcy.

10. Aktualizacje biznesowe dokumentów przez okres 12 miesięcy (jeśli coś zmieni się w Twoim biznesie, np. pośrednik, modele płatności, dodasz nowy produkt/usługę – max. jeden rodzaj).

11. Audyt w ciągu roku od dnia udostępnienia dokumentów – jeśli będziesz chciał, żebyśmy np. sprawdzili Twoją sprzedaż, Twoje komunikaty na stronie/w sklepie – w trakcie roku możesz zgłosić potrzebę takiego audytu; Przeprowadzamy go w cenie niezwłocznie po zgłoszeniu;

co mówią o mnie moi Klienci..

OPINIE:

” Kinga wraz z zespołem nie tylko zrealizują zleconą usługę, ale przede wszystkim zadbają o Twój spokój wyłapując inne potrzeby i problemy, o których nawet nie miałeś pojęcia. Profesjonalne podejście do klienta jest tutaj opakowane dodatkowo w bardzo serdeczną obsługę, co sprawia, że sprawy prawne nie tylko przestają przerażać, ale stają się wręcz łatwe i przyjemne. Połączenie prawnego podejścia z podejściem biznesowym to jest to co, nie jest spotykane na rynku prawniczym. Polecam!”

Katarzyna Mercik

MENTOR, właściciel marki 4BOSS, Promot biznesu

„Polecam Kingę jako radczynię prawną dla najbardziej wymagających. Kinga mówi w sposób zrozumiały, nie komplikuje tematów tam, gdzie nie potrzeba. Doskonale wie, co można, a czego nie w ramach prawnych aspektów biznesu. Jest wyjątkowo cierpliwa i nieoceniająca. Świadczy usługi premium-na wysokim poziomie, ekspresowo i super dokładnie. Ja prowadzę biznes online i to, co jest nieocenione, co dostałam w cenie, w trakcie konsultacji, które poprzedziły wdrożenie regulaminów i polityki prywatności do mojego biznesu, to strategiczne podpowiedzi Kingi co do usług, które świadczę, o których wielu prawników by nie wiedziało, nie mając rozeznania w specyficznym biznesie online. Kinga sama prowadzi biznes online i świetnie się orientuję w niuansach sprzedaży w takich biznesach i w lot wyłapuje to, czego sam twórca/autor nie przewidzi. Jeśli rozważasz indywidualne prawne prowadzenie dla swojego biznesu, nie szukaj dalej. Kancelaria Kingi Konopelko to jest to miejsce do usług na najwyższym poziomie..”

anna

Anna Burdajewicz

coach, doradca

” Cieszę się, że spotkałam Kingę i jej zespół na swojej zawodowej drodze. To pierwszy prawnik jakiego spotkałam, który czyni prawo przystępnym i przyjaznym. Kinga bardzo sprawnie pomogła mi w uporządkowaniu oraz przygotowaniu zaległej dokumentacji dla Creative Mess – Photo & Design, co pozwoliło mi podnieść jakość usług świadczonych na rzecz moich klientów. Trafne uwagi i korekta mojej polityki prywatności, regulaminu świadczenia usług, czy regulaminu sklepu, pozwoliły na zabezpieczenie zarówno moich interesów, jak i interesów osób zamawiających moje usługi. Uporządkowało to także procesy podczas mojej codziennej pracy nad zleceniami. Chwalę sobie wsparcie Kingi i cieszę na myśl o dalszej, wzajemnej współpracy. Serdecznie polecam!”

anna spólna

Sylwia spólna

Creative Mess - Photo & Design

„Pani Kinga udowadnia, dlaczego tworzenie dokumentacji na stronę powinno zlecać się prawnikowi. Działa szybko, precyzyjnie, konkretnie. Nie martwię się, że o czymś zapomnę, albo czegoś nie wiem. Mam gotowy dokument i wiem, że nie można mu niczego zarzucić. Gorąco polecam.”

Headshot-1000-x.jpg (1)

DANIEL BARTOSIEWICZ

https://dbest-content.com/

„Na kancelarię pani Kingi Konopelko trafiliśmy przypadkiem poszukując radcy prawnego w celu stworzenia regulaminu sklepu internetowego. Intuicja od razu podpowiedziała że to będzie to! Pani Kinga to przemiła osoba, zaimponowała nam profesjonalizmem, jakością świadczonych usług oraz wiedzą z zakresu handlu miedzynarodowego. Bez wahania polecamy każdemu Kancelarie Prawną Pani Kingi”

WDW SERVICE

” Polecam z całego serca! Usługi na najwyższym poziomie, kompleksowa pomoc, otwarte, życzliwe i indywidualne podejście do klienta. Pani Konopelko wraz z zespołem przygotowywała mi komplet dokumentów sprawnie i cierpliwie tłumacząc zawiłości, dzięki czemu mogę funkcjonować w świecie online, jako „legalna” firma i z dbałością o prawa moich klientek. Nieoceniona pomoc dla sprzedających online.”

Marta Lenarczyk

Marta Lenarczyk

coach

” Serdecznie polecam. Kinga wraz z zespołem bardzo rzetelnie wykonuje swoją pracę, potrafią wspaniale wytłumaczyć zawiłości prawnicze w zrozumiały sposób oraz służą pomocą w wielu innych kwestiach prawnych. Skorzystałam z usług m.in. przygotowania i wdrożenia RODO, regulaminu sprzedaży oraz polityki prywatności.”

Justyna Trzeciak

Justyna Trzeciak – Gorzelanna

Trenerka J. Niemieckiego

Opinie zweryfikowane zgodnie z  Polityką opinii.

FAQ

Lista dokumentów, które zostaną przygotowane, zostanie określona po wstępnym audycie i po poznaniu Twojego biznesu. Najczęściej w ramach kompleksowej współpracy przygotowywane są:

  1. Regulamin sklepu;
  2. Polityka prywatności i plików cookies;
  3. Regulamin newslettera/Lead Magnet;
  4. Zasady zbierania opinii (jako osobny dokument lub jako część Regulaminu);
  5. Formularz odstąpienia/zwrotu;
  6. Formularz reklamacji;
  7. Pouczenie o odstąpieniu;
  8. Niezbędne checkboxy i komunikaty na stronę;
  9. Niezbędne checkboxy i komunikaty do ścieżki sprzedaży;
  10. Instrukcja dostosowania social media do RODO;
  11. Gotowa treść stopki e-mail w celu jej dostosowania do RODO;
  12. Niezbędne klauzule RODO;
  13. Praktyczne wskazówki prawno-biznesowe.

Czas przygotowania dokumentów to ok. 10 dni roboczych od dnia uzyskania niezbędnych informacji . Szczegółowy termin określany jest przed rozpoczęciem współpracy.

Cena zależy od modelu biznesowego oraz zakresu współpracy. Szczegółowe ceny wskazano powyżej.

Kancelaria na co dzień zajmuje się obsługą przedsiębiorców działających w branży e-commerce, dlatego wiemy na co zwrócić uwagę zarówno od strony prawnej, jak i biznesowej. 

Poza wsparciem prawnym, otrzymasz dodatkowo także wsparcie prawno-biznesowe. 

Wystarczy, że wyślesz wiadomość przez formularz kontaktowy lub na maila: kancelaria@kingakonopelko.pl i napiszesz, że jesteś zainteresowany współpracą.

Po otrzymaniu wiadomości, zadamy Ci kilka pytań o model współpracy, najważniejsze informacje dot. działalności, żeby upewnić się, czy ta forma współpracy jest dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem.

Możesz wybrać płatność jednorazową lub w dwóch częściach – 50% przed rozpoczęciem współpracy – 50% po przesłaniu dokumentów.