Chcesz złożyć wniosek o rejestrację w Rejestrze BDO?

Chcesz zarejestrować się w BDO i otrzymać numer rejestrowy BDO?

Sprawdź jak mogę Ci pomóc


USŁUGA: POMOC W REJESTRACJI WNIOSKU DO BDO


Co otrzymasz w ramach usługi „BDO pomoc w rejestracji”?

W Twoim imieniu złożymy wniosek do Rejestru BDO i uzyskamy numer rejestrowy BDO.

W tym celu otrzymasz pełnomocnictwo do podpisu do złożenia wniosku BDO lub jeśli chcesz złożyć wniosek sam – przygotuję dla Ciebie papierową formę wniosku do wprowadzenia do systemu BDO.

Przygotujemy wszystkie niezbędne:

  • dokumenty,
  • szczegółowe informacje dot. niezbędnych opłat (ze wskazaniem kwot oraz rachunków, na które należy je opłacić)
  • wskazówki dot. numeru rejestrowego. Otrzymasz informacje gdzie wskazywać, a także gdzie nie umieszczać numeru rejestrowego.
  • wykaz koniecznych działań, jakie będzie należało podjąć po rejestracji,
  • wskazówki dot. optymalizacji wysokości ewentualnych opłat środowiskowych. Sprawdzimy, czy w danym przypadku opłacalne będzie zawarcie umowy z organizacją odzysku opakowań lub inną organizacją. Wybór organizacji oraz decyzja czy umowa zostanie zawarta należy do Firmy. [UWAGA: W sytuacji gdy będą Państwo chcieli zoptymalizować koszty, ale nie wskażą Państwo nam takiej organizacji samodzielnie, istnieje możliwość skorzystania z dodatkowej usługi Kancelarii – pośredniczenia w znalezieniu takiej organizacji, zawarciu umowy i negocjacji cen w Państwa imieniu. Koszt takiej usługi to 200 zł netto + VAT ]

Jak kupić usługę?

KOSZT usługi: 350 zł zł netto + VAT

Możesz opłacić usługę:
za pomocą szybkich przelewów klikając w link KUPUJĘ USŁUGĘ (podczas zakupu możesz wygenerować fakturę VAT) lub
na rachunek bankowy w oparciu o wystawioną przeze mnie FV (napisz w tym celu na kancelaria@kingakonopelko.pl)

1. Jak przebiega usługa złożenia wniosku do BDO?

ZŁOŻYMY WNIOSEK DO BDO W TWOIM IMIENIU.

2. Jak szybko otrzymam dokumenty/Jak szybko zostanie złożony wniosek?

W terminie do 5 dni roboczych złożymy wniosek do BDO. Otrzymasz też inne niezbędne informację.

3.Na czym polega audyt BDO na potrzeby wniosku do Rejestru?

Przeprowadzimy audyt różnych obszarów działalności Twojej firmy w celu analizy sytuacji firmy w kontekście obowiązku rejestracji w BDO; Na tym etapie zadam Ci dodatkowe pytania oraz jeśli będzie taka potrzeba, przeanalizujemy umowy zawierane przez Ciebie z Klientami.

4. Czy otrzymam fakturę VAT na usługę „BDO – pomoc w rejestracji”?

Tak. Fakturę można wygenerować samodzielnie przy okazji dokonywania płatności za usługę za pomocą szybkich przelewów [link do opłacenia usługi] lub zgłosić prośbę o wystawienie faktury pisząc na kancelaria@kingakonopelko.pl

5. Z jakich dodatkowych usług Kancelarii można skorzystać?

W zależności od Państwa potrzeb, Kancelaria świadczy także usługi w zakresie:

konsultacji dot. BDO

sporządzania sprawozdań dot. BDO

zawierania umów z organizacją odzysku i negocjowania warunków umów

kompleksowej pomocy w zakresie BDO

Poznaj opinie zadowolonych Klientów















Opinie kilkudziesięciu innych Klientów można znaleźć w dziale Recenzje.



Masz dodatkowe pytania o BDO?

Napisz do mnie na adres kancelaria@kingakonopelko.pl

Kto może podlegać obowiązkowi wpisu do BDO?

Stomatolog, gabinet stomatologiczny

Lekarz, gabinet lekarski

Firma budowlana

rejestr BDO Warsztat samochodowy

rejestr BDO Autohandel

Rejestr BDO Sklep internetowy

Na jakim obszarze działam?

Rejestr BDO Wrocław

Rejestr BDO małopolskie

Rejestr BDO Poznań

Rejestr BDO Lublin

Rejestr BDO Warszawa

Rejestr BDO Gdańsk