BDO pomoc w złożeniu wniosku do Rejestru BDO

BDO – POMOC W REJESTRACJI

Chcesz złożyć wniosek o rejestrację w Rejestrze BDO?

Sprawdź jak mogę Ci pomóc


radca prawny BDO wniosek

POMOC W REJESTRACJI DOT. BDO

BDO Kancelaria

Jak kupić usługę?

KOSZT usługi: 397 zł zł netto + VAT

Możesz opłacić usługę:
za pomocą szybkich przelewów klikając w link KUPUJĘ USŁUGĘ (podczas zakupu możesz wygenerować fakturę VAT) lub
na rachunek bankowy w oparciu o wystawioną przeze mnie FV (napisz w tym celu na kancelaria@kingakonopelko.pl)

KUPUJĘ USŁUGĘ

dobry prawnik we Wrocławiu

Poznaj opinie zadowolonych Klientów










najlepszy prawnik BDO


bdo dla sklepu

Opinie kilkudziesięciu innych Klientów można znaleźć w dziale Recenzje.


1. Co otrzymam w ramach usługi?

Przygotuję wszystkie niezbędne:

  • dokumenty,
  • instrukcję dot. składania wniosku online oraz bieżącą pomoc podczas samej procedury rejestracji,
  • szczegółowe informacje dot. niezbędnych opłat (ze wskazaniem kwot oraz rachunków, na które należy je opłacić)
  • wskazówki dot. numeru rejestrowego (gdzie wskazywać, gdzie nie umieszczać, kiedy umieszczać, itp.),
  • wykaz koniecznych działań, jakie będzie należało podjąć po rejestracji,
  • wskazówki dot. optymalizacji wysokości ewentualnych opłat środowiskowych, np. wskazanie że w danym przypadku opłacalne będzie zawarcie umowy z organizacją odzysku opakowań lub inną organizacją. Wybór organizacji oraz decyzja czy umowa zostanie zawarta należy do Firmy. [UWAGA: W sytuacji gdy będą Państwo chcieli zoptymalizować koszty, ale nie wskażą Państwo nam takiej organizacji samodzielnie, istnieje możliwość skorzystania z dodatkowej usługi Kancelarii – pośredniczenia w znalezieniu takiej organizacji, zawarciu umowy i negocjacji cen w Państwa imieniu. Koszt takiej usługi to 200 zł netto + VAT ]

2. Jak szybko otrzymam dokumenty?

W terminie 5 dni roboczych otrzymasz gotowy wniosek do wprowadzenia do systemu BDO oraz inne niezbędne informację.

3. Na czym polega audyt BDO na potrzeby wniosku do Rejestru?

Żeby móc przygotować prawidłowe dokumenty, przeprowadzę audyt różnych obszarów działalności Twojej firmy w celu analizy sytuacji firmy w kontekście obowiązku rejestracji w BDO; Na tym etapie zadam Ci dodatkowe pytania, jeśli będzie taka potrzeba, przeanalizuję umowy zawierane przez Ciebie z Klientami.

4. Kto będzie składał wniosek do BDO?

[Jeśli firma posiada profil zaufany]

Jeśli firma posiada profil zaufany, najlepszym rozwiązaniem jest samodzielnie złożenie wniosku przez swój profil zaufany w oparciu o przygotowane przeze mnie dokumenty. Wówczas w ramach usługi firma otrzymuje ode mnie szczegółową instrukcję “krok po kroku”, “przycisk po przycisku” z informacją co, gdzie i kiedy należy uzupełnić w systemie BDO. Instrukcja jest stworzona w taki sposób, żeby Firma nawet przez chwilę nie musiała zastanawiać się, co uzupełnić.

[Jeśli firma nie posiada profilu zaufanego]

Jeśli firma nie posiada profilu zaufanego, wniosek do Rejestru BDO jest składany przez Kancelarię w oparciu o udzielone pełnomocnictwo.

4. Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Fakturę można wygenerować samodzielnie przy okazji dokonywania płatności za usługę za pomocą szybkich przelewów [link do opłacenia usługi] lub zgłosić prośbę o wystawienie faktury pisząc na kancelaria@kingakonopelko.pl

5. Z jakich dodatkowych usług Kancelarii można skorzystać?

W zależności od Państwa potrzeb, Kancelaria świadczy także usługi w zakresie:

konsultacji dot. BDO

sporządzania sprawozdań dot. BDO

zawierania umów z organizacją odzysku i negocjowania warunków umów

kompleksowej pomocy w zakresie BDO


Masz dodatkowe pytania o BDO?

Napisz do mnie na adres kancelaria@kingakonopelko.pl

bdo POMOC W REJESTRACJI

Kto może podlegać obowiązkowi wpisu do BDO?

Stomatolog, gabinet stomatologiczny

Lekarz, gabinet lekarski

Firma budowlana

Warsztat samochodowy

Autohandel

Sklep internetowy