Umowa na usługi
marketingowo-asystenckie

Jesteś wirtualną asystentką, strategiem marki lub prowadzisz agencję marketingową?

Świadczysz usługi marketingowe, m.in. w zakresie prowadzenia social media, newslettera lub tworzenia treści na blog?

Chcesz usprawnić swoją współpracę z Klientami i zabezpieczyć się na wypadek różnych nieprzewidzianych sytuacji i ryzyk?

Jeśli na te 3 pytania odpowiedziałeś tak

jesteś w idealnym miejscu.

Ważne:

Umowa uwzględnia przede wszystkim interes i bezpieczeństwo firmy obsługującej social media lub świadczącej inne usługi marketingowo-asystenckie.

W Pakiecie dokumentów znajdziesz:

UMOWĘ

  • Umowa ma formę tabeli, dzięki temu jest bardziej czytelna i przejrzysta dla Klienta. 
  • Umowa zawiera kwestie, które są najważniejsze na etapie zawierania umowy. 

ZASADY WSPÓŁPRACY (załącznik do Umowy) 

  • Zasady współpracy to załącznik do umowy.
  • Zawierają szczegółowe informacje dot. współpracy w zakresie przekazywania materiałów, rozwiązania umowy, kwestii RODO, poufności, praw autorskich, itp. Dokument ten nie wymaga podpisu przez Klienta.

DODATKOWO

  • dostęp do aktualizacji przez 12 miesięcy
  • moje wsparcie on-line (konsultacje e-mailowe dot. dokumentów) w razie dodatkowych pytań.

Czy umowa uwzględnia mój sposób rozliczeń? 

Przykładowe uwzględnione modele rozliczeń to:

  1. rozliczenie godzinowe w oparciu o faktycznie wykonaną pracę

  2. rozliczenie w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe/projektowe,

  3. Pakiet godzin do wykorzystania w danym miesiącu.

Dzięki umowie zabezpieczysz się przed:

  • wymaganiami pracy w weekendy lub w niestandardowych porach w sytuacji gdy nie chcesz w określonych godzinach pracować,
  • zaskoczeniem Klienta co do tego, że konsultacje telefoniczne czy wideokonsultacje również są wliczane do Twojego czasu pracy,
  • roszczeniami Klienta w związku z niewykonaniem przez Ciebie zadania lub niewykonaniem w pierwotnym terminie w sytuacji gdy Klient nie dostarczył Ci kompletu niezbędnych materiałów lub zrobił to z opóźnieniem.
  • odpowiedzialnością za efekt Twoich działań (np. wypozycjonowanie wpisu, zwiększenia skuteczności w zakresie otwieralności newslettera, zwiększenia zasięgów w związku ze stworzonym wpisem – o ile wprost się do tego nie zobowiązałeś),
  • wadliwymi materiałami dostarczonymi przez Klientami (np. naruszającymi prawa autorskie)
  • brakiem oznaczeń przez Klienta treści komercyjnych i braku Wytycznych wbrew przepisom czy rekomendacjom UOKiK w sytuacji gdy Klient przygotowuje Wytyczne,
  • zablokowaniem konta przez Facebook z przyczyn niezależnych od Ciebie pomimo dochowania przez Ciebie należytej staranności.

Dokumenty usprawnią
Twoje współprace z Klientami.

Przez wszystkie dokumenty przeprowadzam Cię krok po kroku.

Dzięki moim komentarzom sprawnie dostosujesz dokumenty do siebie. Dokument zawiera minimalną liczbę pól do uzupełnienia i dotyczy to głównie terminów np. na dostarczenie dokumentów czy płatności lub Twoich danych. W pozostałym zakresie w dokumencie znajdują się gotowe postanowienia, a tu gdzie firmy różnią się w zakresie modelu działania, otrzymasz propozycje postanowień do wyboru.

Jeśli pojawią Ci się dodatkowe pytania, możesz do mnie napisać.

Co znajdziesz
w Umowie i Zasadach współpracy?

W umowie i Regulaminie możesz znaleźć w szczególności:

  • Zasady dot. komunikacji
  • Zasady przekazywania zadań i ich akceptacji,
  • Czas realizacji Zadań,
  • Prace za dodatkowym wynagrodzeniem (np. w weekendy lub w przyspieszonym trybie),
  • Zasady dot. obsługi social media czy tworzenia treści w ramach wpisów blogowych, newslettera itp.
  • Zasady dot. materiałów dostarczanych przez Klienta (wymogi, które zabezpieczą się przed naruszeniem, brak Twojej odpowiedzialności za wadliwość materiałów itp.)
  • Wynagrodzenie
  • Prawa autorskie/Licencja
  • Rozwiązanie Umowy
  • Poufność
  • Powierzenie przetwarzania danych
  • Zgody marketingowe na wykorzystanie przez Ciebie informacji o współpracy z Klientem w Twoim portfolio,
  • Klauzulę RODO.

MOGĘ CI W TYM POMÓC​

WYBIERZ SWÓJ WZÓR UMOWY

Umowa na usługi marketingowo -asystenckie (social media)

299 zł brutto
  • Pakiet - Umowa na usługi marketingowo - asystenckie

W skład Pakietu wchodzi:

  • Umowa na obsługę social media/usługi marketingowe i asystenckie
  • Zasady współpracy 
  • Dostęp do aktualizacji
  • Moje wsparcie on-line

Pakiet - umowy dot. marketingu

599 zł brutto
  • Umowa na usługi marketingowo - asystenckie
  • Pakiet dot. współpracy jednorazowej - kampania Fb Ads
  • Pakiet dot. współpracy abonamentowej - kampania Fb Ads

Każdy z Pakietów dotyczących współpracy w zakresie obsługi kampanii Faceboo Ads obejmuje:

  • Umowę na obsługę kampanii Fb Ads
  • Regulamin współpracy 
  • Dostęp do aktualizacji
  • Moje wsparcie on-line

FAQ

Po złożeniu zamówienia, od razu otrzymasz wiadomość z dokumentami do pobrania wraz z instrukcją.  


Jeśli nie otrzymasz wiadomości, sprawdź zakładkę SPAM/Inne.

Z dokumentów możesz korzystać w sposób nieograniczony czasowo.

Podstawą wszystkiego są wzory dokumentów. Konieczne jest ich dostosowanie w miejscach wprost przeze mnie wskazanych, ale otrzymujesz ode mnie minimalną liczbę pól do uzupełnienia (np. Twoje dane, wybrany przez Ciebie model płatności, czas, w których Klient ma dostarczyć materiały itp.).

Prowadzę Cię krok po kroku za rękę, podaję rozwiązania, z których możesz wybrać.  

Wiem, że możesz się tego obawiać, dlatego też zadbałam o to, żebyś się o to nie martwił. Zależało mi na tym, żebyś:
1) miał dostęp do moich komentarzy w dokumencie;
2) czuł się prowadzony za rękę. 
3) miał wybór; podaję różne alternatywne rozwiązania, żebyś mógł je szybko dopasować do Twojej Firmy bez konieczności tworzenia  „swoich postanowień”,
4) miał moje wsparcie w CENIE PAKIETU. To wsparcie udostępniam tylko TERAZ. W regularnej sprzedaży nie jest to element Pakietu.  Jeśli pojawią Ci sie pytania dot. dokumentów, odpowiadam :). Na pewno nie zostawię Cię z tym sama. 

Po zakupie, jeśli na etapie przygotowywania dokumentów pojawią Ci się pytania, możesz do mnie napisać i w ramach konsultacji e-mailowych odpowiadam na Twoje pytania. 

KINGA KONOPELKO

RADCA PRAWNY

Jestem radcą prawnym przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Lublinie i właścicielką Kancelarii. Udowadniam, że każdy właściciel firmy może pozwolić sobie na spokój prawny w swoim biznesie. Pomagam przedsiębiorcom działać legalnie i bezpiecznie łącząc prawo z podejściem biznesowym. Prowadzę szkolenia prawno-biznesowe.  Występuję jako prelegentka na konferencjach biznesowych i ekspertka od prawnych aspektów biznesu. Dzielę się wiedzą i doświadczeniem w publikacjach prawnych. Współtworzę kursy i e-booki prawno-biznesowe. Poza stałym rozwojem prawnym, rozwijam się także biznesowo uczestnicząc w szkoleniach biznesowych, Mastermindach, dzięki którym mogę jeszcze skuteczniej dobierać rozwiązania prawne swoim Klientom. Więcej informacji formalnych o moim wykształceniu i doświadczeniu znajdziesz na Linkedln.

WYBIERZ TO CZEGO POTRZEBUJESZ

JAK MOGĘ CI POMÓC?

Skorzystaj z Pakietu.

Potrzebujesz indywidualnej pomocy (napisz wiadomość).

FORMULARZ KONTAKTOWY

Twoje dane przetwarzane są zgodnie z naszą Polityką prywatności, m.in. do celów komunikacji z Tobą i udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania.