Umowa na usługi
marketingowo-asystenckie
Jesteś wirtualną asystentką, strategiem marki lub prowadzisz agencję marketingową?
Świadczysz usługi marketingowe, m.in. w zakresie prowadzenia social media, newslettera lub tworzenia treści na blog?
Chcesz usprawnić swoją współpracę z Klientami i zabezpieczyć się na wypadek różnych nieprzewidzianych sytuacji i ryzyk?
Jeśli na te 3 pytania odpowiedziałeś tak
jesteś w idealnym miejscu.
Ważne:
- Ta umowa nie jest dla Ciebie, jeśli chcesz zlecić firmie takie usługi.
Umowa uwzględnia przede wszystkim interes i bezpieczeństwo firmy obsługującej social media lub świadczącej inne usługi marketingowo-asystenckie.
W Pakiecie dokumentów znajdziesz:
UMOWĘ
- Umowa ma formę tabeli, dzięki temu jest bardziej czytelna i przejrzysta dla Klienta.
- Umowa zawiera kwestie, które są najważniejsze na etapie zawierania umowy.
ZASADY WSPÓŁPRACY (załącznik do Umowy)
- Zasady współpracy to załącznik do umowy.
- Zawierają szczegółowe informacje dot. współpracy w zakresie przekazywania materiałów, rozwiązania umowy, kwestii RODO, poufności, praw autorskich, itp. Dokument ten nie wymaga podpisu przez Klienta.
DODATKOWO
- dostęp do aktualizacji przez 12 miesięcy
- moje wsparcie on-line (konsultacje e-mailowe dot. dokumentów) w razie dodatkowych pytań.
Czy umowa uwzględnia mój sposób rozliczeń?
Przykładowe uwzględnione modele rozliczeń to:
rozliczenie godzinowe w oparciu o faktycznie wykonaną pracę
rozliczenie w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe/projektowe,
Pakiet godzin do wykorzystania w danym miesiącu.
Dzięki umowie zabezpieczysz się przed:
- wymaganiami pracy w weekendy lub w niestandardowych porach w sytuacji gdy nie chcesz w określonych godzinach pracować,
- zaskoczeniem Klienta co do tego, że konsultacje telefoniczne czy wideokonsultacje również są wliczane do Twojego czasu pracy,
- roszczeniami Klienta w związku z niewykonaniem przez Ciebie zadania lub niewykonaniem w pierwotnym terminie w sytuacji gdy Klient nie dostarczył Ci kompletu niezbędnych materiałów lub zrobił to z opóźnieniem.
- odpowiedzialnością za efekt Twoich działań (np. wypozycjonowanie wpisu, zwiększenia skuteczności w zakresie otwieralności newslettera, zwiększenia zasięgów w związku ze stworzonym wpisem – o ile wprost się do tego nie zobowiązałeś),
- wadliwymi materiałami dostarczonymi przez Klientami (np. naruszającymi prawa autorskie)
- brakiem oznaczeń przez Klienta treści komercyjnych i braku Wytycznych wbrew przepisom czy rekomendacjom UOKiK w sytuacji gdy Klient przygotowuje Wytyczne,
- zablokowaniem konta przez Facebook z przyczyn niezależnych od Ciebie pomimo dochowania przez Ciebie należytej staranności.
Dokumenty usprawnią
Twoje współprace z Klientami.
Przez wszystkie dokumenty przeprowadzam Cię krok po kroku.
Dzięki moim komentarzom sprawnie dostosujesz dokumenty do siebie. Dokument zawiera minimalną liczbę pól do uzupełnienia i dotyczy to głównie terminów np. na dostarczenie dokumentów czy płatności lub Twoich danych. W pozostałym zakresie w dokumencie znajdują się gotowe postanowienia, a tu gdzie firmy różnią się w zakresie modelu działania, otrzymasz propozycje postanowień do wyboru.
Jeśli pojawią Ci się dodatkowe pytania, możesz do mnie napisać.

Co znajdziesz
w Umowie i Zasadach współpracy?
W umowie i Regulaminie możesz znaleźć w szczególności:
- Zasady dot. komunikacji
- Zasady przekazywania zadań i ich akceptacji,
- Czas realizacji Zadań,
- Prace za dodatkowym wynagrodzeniem (np. w weekendy lub w przyspieszonym trybie),
- Zasady dot. obsługi social media czy tworzenia treści w ramach wpisów blogowych, newslettera itp.
- Zasady dot. materiałów dostarczanych przez Klienta (wymogi, które zabezpieczą się przed naruszeniem, brak Twojej odpowiedzialności za wadliwość materiałów itp.)
- Wynagrodzenie
- Prawa autorskie/Licencja
- Rozwiązanie Umowy
- Poufność
- Powierzenie przetwarzania danych
- Zgody marketingowe na wykorzystanie przez Ciebie informacji o współpracy z Klientem w Twoim portfolio,
- Klauzulę RODO.
MOGĘ CI W TYM POMÓC
WYBIERZ SWÓJ WZÓR UMOWY
Umowa na usługi marketingowo -asystenckie (social media)
- Pakiet - Umowa na usługi marketingowo - asystenckie
W skład Pakietu wchodzi:
- Umowa na obsługę social media/usługi marketingowe i asystenckie
- Zasady współpracy
- Dostęp do aktualizacji
- Moje wsparcie on-line
Pakiet - umowy dot. marketingu
- Umowa na usługi marketingowo - asystenckie
- Pakiet dot. współpracy jednorazowej - kampania Fb Ads
- Pakiet dot. współpracy abonamentowej - kampania Fb Ads
Każdy z Pakietów dotyczących współpracy w zakresie obsługi kampanii Faceboo Ads obejmuje:
- Umowę na obsługę kampanii Fb Ads
- Regulamin współpracy
- Dostęp do aktualizacji
- Moje wsparcie on-line
FAQ
Kiedy otrzymam Pakiety dokumentów ?
Po złożeniu zamówienia, od razu otrzymasz wiadomość z dokumentami do pobrania wraz z instrukcją.
Jeśli nie otrzymasz wiadomości, sprawdź zakładkę SPAM/Inne.
Jak długo mam dostęp do Pakietu dokumentów?
Z dokumentów możesz korzystać w sposób nieograniczony czasowo.
Czy w Pakiecie otrzymuję wzory dokumentów czy sam muszę wszystko stworzyć od podstaw?
Podstawą wszystkiego są wzory dokumentów. Konieczne jest ich dostosowanie w miejscach wprost przeze mnie wskazanych, ale otrzymujesz ode mnie minimalną liczbę pól do uzupełnienia (np. Twoje dane, wybrany przez Ciebie model płatności, czas, w których Klient ma dostarczyć materiały itp.).
Prowadzę Cię krok po kroku za rękę, podaję rozwiązania, z których możesz wybrać.
Czy będę w stanie sam dostosować dokumenty do tego jak działa moja Firma?
Wiem, że możesz się tego obawiać, dlatego też zadbałam o to, żebyś się o to nie martwił. Zależało mi na tym, żebyś:
1) miał dostęp do moich komentarzy w dokumencie;
2) czuł się prowadzony za rękę.
3) miał wybór; podaję różne alternatywne rozwiązania, żebyś mógł je szybko dopasować do Twojej Firmy bez konieczności tworzenia „swoich postanowień”,
4) miał moje wsparcie w CENIE PAKIETU. To wsparcie udostępniam tylko TERAZ. W regularnej sprzedaży nie jest to element Pakietu. Jeśli pojawią Ci sie pytania dot. dokumentów, odpowiadam :). Na pewno nie zostawię Cię z tym sama.
Jak mogę skorzystać ze wsparcia on-line?
Po zakupie, jeśli na etapie przygotowywania dokumentów pojawią Ci się pytania, możesz do mnie napisać i w ramach konsultacji e-mailowych odpowiadam na Twoje pytania.

KINGA KONOPELKO
RADCA PRAWNY
Jestem radcą prawnym przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Lublinie i właścicielką Kancelarii. Udowadniam, że każdy właściciel firmy może pozwolić sobie na spokój prawny w swoim biznesie. Pomagam przedsiębiorcom działać legalnie i bezpiecznie łącząc prawo z podejściem biznesowym. Prowadzę szkolenia prawno-biznesowe. Występuję jako prelegentka na konferencjach biznesowych i ekspertka od prawnych aspektów biznesu. Dzielę się wiedzą i doświadczeniem w publikacjach prawnych. Współtworzę kursy i e-booki prawno-biznesowe. Poza stałym rozwojem prawnym, rozwijam się także biznesowo uczestnicząc w szkoleniach biznesowych, Mastermindach, dzięki którym mogę jeszcze skuteczniej dobierać rozwiązania prawne swoim Klientom. Więcej informacji formalnych o moim wykształceniu i doświadczeniu znajdziesz na Linkedln.
WYBIERZ TO CZEGO POTRZEBUJESZ
JAK MOGĘ CI POMÓC?
Skorzystaj z Pakietu.
Potrzebujesz indywidualnej pomocy (napisz wiadomość).
FORMULARZ KONTAKTOWY
Twoje dane przetwarzane są zgodnie z naszą Polityką prywatności, m.in. do celów komunikacji z Tobą i udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania.